Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi speedometer skift
  • #1   6. maj 2013 bump

• #3   6. maj 2013 det kan man godt :). Søg på et lednings diagram. på nogle er det et stik med tre ben og på andre er det bare en gul ledning :).

• #4   6. maj 2013 Hvis du skiller det ad kan du stille km som du vil. Det er ret logisk samlet smiley

• #5   8. maj 2013 Find du nu bare et koso omdrejningstæller-ur og smid på! Den skal kun have strøm fra tændingen, hvilket er nemt hentet i ledningsnettet omkring lygten, og så har den en ledning som vikles om tændkablet! smiley Meget nemt, men det er lige om der er plads til det, det ved jeg ikke på en ændre derbi senda.. smiley

• #6   8. maj 2013 Martin S - Den har bare ikke særlig gode anmeldelser...
    "Jeg har næsten lige modtaget den og jeg fik en elektriker til at montere den og så startede jeg min smt, så gik der lidt tid, så blinkede den 2 gange og så virkede den ikke mere, og min smt stod bare i tomgang imens, og vi rørte den slet ikke. Så den første jeg fik var der fejl på, men nu ser vi om den næste virker? ;D" Citat fra speedline.

og et mere:
    "Det er da alligevel den mest upræcise omdrejningstæller jeg nogensinde har set.
    På min sportstunede stalker viser den at den tager 6000-8000 Rpm i TOMGANG!
    Og den går langt over 15000 rpm! "
    ....

• #7   8. maj 2013 Har jeg ikke lige set på, men koso plejer at virke super! Skal ikke kunne sige om den virker i deres tilfælde, men tror bare at der er mange som ikke rigtigt kan finde ud af at montere den.. Ellers, er den måske lort.... ved jeg ikke, bare et forslag da det er meget nemmere end at skifte spedo! smiley

• #8   8. maj 2013 Måske, kan det være fordi den både kan bruges til 2 og 4-takts... Kan give forviring... men igen, jeg har aldrigt prøvet den så jeg ved det ikke med sikkerhed! smiley

Kommentér på:
Derbi speedometer skift

Annonce