{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Alle med forstand på scooter-tuning! {{forumTopicSubject}}

Flipper snart ud her, kan ikke få ind i hovedet på en kammerat at man ikke kan få 28kg for en street magic smiley
Hjælp mig lige her, og kommenter det xD
Skal siges at det er Stefan vi prøver at forklare det.
her kan i se vores diskussion:

Stefan Eller Mick Øgendahl
den er sgu flot, hvor meget står den ikk lige i?? ;P

Simon B. Sørensen
der ligger for omkring ***** kr i min smiley

Stefan Eller Mick Øgendahl
kan jeg godt se, skal du ikke have lavet en dobbelt knæk udstødning på den?? smiley

Simon B. Sørensen
nej, hvorfor skulle jeg dog det? smiley

Lasse Pabst
HAHAHHAHAHAHA ;D

Stefan Eller Mick Øgendahl
så ligger din scooter i ca. 30 kilo, selv om at det koster ca. 2,5 kilo at lave en smiley

Lasse Pabst
haha okay fint du smiley

Simon B. Sørensen
snakker du om? haha, man kan sku ikke lave dobbelt knæk da ;D

Stefan Eller Mick Øgendahl
jo, jeg kan godt vise dig det!(:

Simon B. Sørensen
nej det kan man sku ikke.
tro mig, har meget forstand på scootere smiley
det vil jo kræve 2 cylindere, og hvis det lykkedes at sætte 2 på en cylinder, ville den jo komme til at gå af helvedes til mht. til flowet? haha stefan, sry men det kan man sku ikk ;D

Lasse Pabst
okay kan du det. du skal regne med det stadig skal være på plan med det han har på smiley og det er ikke lige sådan og lave med den flance den har makker smiley
for 22 minutter siden ·
Simon B. Sørensen
Simon B. Sørensen
min udstødning er R-Setup, på højde med Yasuni og Roost som er nogle af de bedste udstødninger smiley

Stefan Eller Mick Øgendahl
lol, hvis du siger at du har så meget forstand på scooter simon, hvorfor har du så ikk lavet en dobbelt knæk???(:

Lasse Pabst
hahah simon roost er bb så nej men da malossi smiley stef har du overhovedet en cykel ? smiley

Simon B. Sørensen
snakker om kvaliteten lille lasse, så shut smiley

Stefan Eller Mick Øgendahl
ikk længere, solgte min street magic i sommerferien for 28 kilo MED EN DOBBELT KNÆK!!! smiley
for 18 minutter siden ·
Lasse Pabst
Lasse Pabst
hahahahha tilgrin smiley

Simon B. Sørensen
omg haha, flækker af grin ;D
seriøst stefan, man kan tydeligt høre du ikke har forstand på scootere. og lad være med at sig jeg ikke har, for jeg ved meget mere om det end dig smiley tro mig.

Stefan Eller Mick Øgendahl
okay, hvor er din dobbelt yasuni så henne???

Simon B. Sørensen
ved du hvad en blueprintning er? ved du hvad en portning er? ved du hvad en flowoptimering er? ved du overhovedet hvad en flance er?
nu klapper du sku i, det ville være dumt at lave en dobbelt udstødning.. spild af udstødning.
hvis du fik 28kg for din street (som du ikke gjorde), så havde den været sygt meget værd. min scooter er en teamspeed maskine, og er noget af det bedste fra scooter verdenen. hvis jeg er heldig kan jeg måske sælge den for 11kg.
28kg for en street magic? nej vel. solgte min street (som desuden var i super stand) for 5 kg.
så nu lukker du, du har ikke en skid forstand på scooter :)... Vis mere
man kan tydeligt høre.
har du nogensinde kørt banerace?
t
Lasse Pabst
hallo prøv nu hør her lille dreng. ta dig nu lidt sammen ikke man har ikke dobbelt udst med mindre man har 2 cyll på. så drop det der med du tror du ved alt fordi du har rigtig meget og lære i nu kan jeg høre, så smut du bare ud og lav en udst du får 10.000 hvis du kan lave en. Som du ikke kan er du klar over hvad du går ind til fjols. tjek scootergalleri i 4 år så ved du nok det vi ved smiley

Lasse Pabst
hvad gør et cylinder? smiley

Simon B. Sørensen
ja, hvad vil det sige at blueprinte en scooter?
hvis du har så meget forstand på scooter som du siger, burde det være barnemad at svare på smiley

Lasse Pabst
svar os dumme dreng smiley

Stefan Eller Mick Øgendahl
tror du jeg er helt tom oven i simon???? bare fordi du kun fik 5 kg for din, betyder det ikke at jeg lyver når jeg fik 28 kg for min, hvis du nu virkelig ville lave noget inden for scootere så havde du nok ogs en change for at få mere for en street magic... smiley

Lasse Pabst
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH fuck du er klam og høre på man. ikke en skid du har fået 28 kg. ja 2800 så kan vi snakke lille ven. Du har stadig ikke svaret på vores spørgsmål når du har sådan en dyr street må den jo osse være vold tunet. svar på vores spørgsmål.,

Lasse Pabst
ja du helt tom oven i
·

Stefan
ja self skal den være VOLD TUNET for at få sådan en pris!....
for 2 minutter siden ·

Lasse Pabst
hahah du får aldrig 28kg for den det koster det snart og lave den kun. så pak dit lort sammen. svar nu på vores spørgsmål smiley

Simon B. Sørensen
så må du jo lige fortælle os hvad du havde på den smiley
for man kan ikke engang få et vandkølet cylinder til en street magic, medmindre man smider en lang minarelli på (det burde du også vide hvad er, med al den viden du har ifølge dig selv)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle med forstand på scooter-tuning!
Kommentér på:
Alle med forstand på scooter-tuning!

Annonce