{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Hjælp til sprinter {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens smiley

Min Evo maskine er begyndt at drille lidt her i kulden. Det hele startede med, at gaskablet frøs fast. Så frøs benzinslangen og sprækkede, så fuckede kickstarterskjoldet op indvendigt, men alt dette er løst nu. Nu hvor det er begyndt at tø er gaskablet i orden, benzinslangen er udskiftet og kickstarterskjoldet samlet fra ny indvendigt (kører bare).

Nu til mit problem: Når jeg starter maskinen, skal den have ca 20-25 hug i kickstarteren, og så står den vanvittigt højt i tomgang (den får choker). Så begynder den lige så stille at gasse op af sig selv, over 2-3 minutter. Så slukkede jeg den, og tændte den igen bagefter, og så brød helvede løs (er glad for jeg havde hånden på bagbremsen og en kammerat bag ved til at holde i stellet) for så gav den bare fulde hammer (fuld gas).

Problemet er, at gaskablet kører som det skal? Den trækker ikke falsk luft nogen steder, og den firtakter hvis jeg giver gas, den dør altså ikke ud som den gør normalt v/ falsk luft.

Nogen som har nogle forslag? Skal have ordnet det forholdsvis hurtigt da jeg skal have byttet maskinen og har pt gang i en byttehandel.

TAK PÅ FORHÅND, BEKLAGER DEN LANGE TEKST MEN HÅBER DEN ER BESKRIVENDE NOK.

//Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sprinter
Kommentér på:
Hjælp til sprinter

Annonce