{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
46 visninger | Oprettet:

Jog r fylder karburator, cylle og udstødning op med benz når den er slukket {{forumTopicSubject}}

SG jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Mig og mine venner fatter hat af hvad fanden der sker.
Så... Når jeg har vacum og benzin slangerne af karburatoren og nede i en skål, så kommer der kun rester af benzin fra benzin slangen MEN også benzin fra vacumslangen, det stopper så efter 5-10 sekunder når der er løbet ud af slangerne, og så kan de ligge i den skål i flere dage uden der kommer ekstra ud.

MEN hvis de sidder i karburatoren og man har taget bare en lille tur på den, og lader knallerten stå i 1!!! nat. Så er der en lille sø af benzin under knallerten og i udstødningen. Så meget at man ikke kan trykke på kickstarteren fordi luften ikke kan komme ud af udstødningen.

Hvorfor kommer der benzin ud af slangerne når den er slukket, men ikke når de ikke sidder i karburatoren. Og hvorfor er der benzin i vacum slangen?
Er det gasspjældet som ikke lukker ordenligt, er det vacumhanen som fejler (dog hvorfor kun når slangerne sidder i karbu eller er det noget helt andet?

Billedet viser bare hvordan slangerne er sat, hvis de skulle side forkert på magisk vis.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Jog r fylder karburator, cylle og udstødning op med benz når den er slukket

Annonce