{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tun til Jog R
  • #1   2. sep 2022 Det eneste det luftfilter gør er at larme og give problemer med vand støv indstilling og benzinforbrug.
    Giver ingenting men skader en hel del.

    Udstødning, en lille en. Yasuni Z eller lignende.

    Men havde hellere købt sport støbejerns 2rings ø47 cylinder, og en gg el.lign. så ka du spare pengene på luftfilteret.

    Men hvis du har std cylle og std udstødning og bare ska ha en sports udstødning, så evt technigas next R eller voca sabotage
    El.lign.
    Men jeg havde sat yasuni Z på.

    Men kun hvis du planlægger at blive ved at køre tunet med et mindre end optimalt setup

    Hvad er din nuværende opsætning?


  • #2   2. sep 2022 Ligenu har jeg gg udstødning på og den render godt 65. Min plan er at få sat knæk på og måske nogle lettere ruller så den får et bedre optræk og evt mere fart.

  • #3   2. sep 2022 Så er en cylinder langt bedre investering.
    Den giver en hel del mere optræk uden at larme mere, og en god sjat fart også.
    Std luftfilter indtil du kører racing 70cc med super høje omdrejninger. Så ka du få kartbox eller powerfilter op i sædekassen el.lign. men std filter indtil da. Der er 21mm gennemgang i std filterkasse så den ka godt følge med semirace setups også.

    Jeg vil anbefale bare at få en sport 70cylle på. Almindelig støbejern.
    Drracing evolution f.eks. er fin Og billig og nem.

    Så sku du få 50-60% mere power i optræk og 10-20% mere topfart.

    Bare i med nogen større dyser og find den rigtige dysestørrelse.
    Og ned i 6,5 grams eller hva dernnu anbefales til gg og sport 70cylinder. (68cc..)

    Der er så mange andre der har haft det setup du kan læse dig til hvad dyse og ruller du skal ha i.

    Måske en udstødning og evt en multivar ka beyale sig på et senere tidspunkt.

    Men du går ligeså mget op i powrr med cylinder som du gør med udstødning. Og ca samme i fart.
    Og så ka du senere købe en 70udstødning.

    Hellere det end købe en 50udstødning nu, og så senere sku købe 70 og så ha en for lille udstødning. Så du sku sælge den og købe en yasuni R i stedet for Z.

    Cylinder først. Det gir mest mening. For de fleste


Kommentér på:
Tun til Jog R

Annonce