191 visninger
|
Oprettet:
Cvt {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogle som har hørt om det her mærke før, det er fra usa og lavet til roughhouse buddy 50 som også er pgo aka genuine scooters, når man læser om det, er det lettere og OR osv tænler evt om de har løst cvt koden på pgo
jul 2022
Følger: 15 Følgere: 128 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 54
jul 2022
Følger: 15 Følgere: 128 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 54
sep 2003
Følger: 17 Følgere: 655 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.074
Har lige tjekket deres youtube kanal. Følger dem ikke normalt fordi... ja. De ikke så interessante
Men ved de har en yt kanal. Så har lige søgt efter genuine på den.
Men der var intet om cvt på genuine. Og generelt meget lidt med genuine.
Så søgte jeg på youtube på ncy cvt genuine.
Ku se to amerikanere have det på en standard pgo blackmagic og montere det på en standard pgo pmx.
Men det var også en fra indien der anmelder kittet til... 110cc honda ncx?? Eller noget i den dur.
Fangede ikke lige ret meget af det hindu han rablede af.
Husk der er afgift på varer bestilt fra uden for EU og sendt til et land i EU.
Så regn med der blir nærmere 2500-3000 kr for sådan en ncy super cvt kit.
Det må give noget når det sælges både i indien og usa, til flere forskellige maskiner. Om ikke andet bedre kølet koblingsklokke. Og sådan lidt.
Kiggede lige hva de sælger af remme til pgo.
Det lader til de kun har en polini. Om den er for lang eller den rigtige ka man ikke vide medmindre man spørger dem.
Jeg havde som minimum spurgt dem hva dimensionerne er på deres polini rem til genuine inden jeg havde lagt 2000+ i et ukendt/utestet cvt kit
jul 2022
Følger: 15 Følgere: 128 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 54
sep 2003
Følger: 17 Følgere: 655 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.074
Men problemet med pgos cvt er jo også at remmen begynder gå i svingninvger ved høj fart.
Måske det ekstra tryk i trækket i remmen ka løse problemet med pgos cvt. Eller bare gøre det mindre.
I så fald burde man ku gøre det selv, uden at sku købe afgift og ny bagplade og torquedriver og forsendelse fra usa el.lign.
Bare en medium malossi i og lidt tungere ruller.
Evt en europæisk kølet koblingsklokke og en helt almindelig kina budget semiracing kobling.
Jeg tænker ærligt det bare er sådan et sæt stumper der er kombineret i et kit til genuine, evt fra deres minarelli kategori (derfor ingen rem medfølger?) Og så sat til 10-15% lavere pris end det ville koste i løssalg af stumperne (mina vario, mina torquedriver, mina trykfjeder, mina kobling og så et blæserhjul.
Pfte beskrivelsen får mig lidt til at tænke det lyder liiidt som katten i sækken to be honest.
Kender dog intet til ncy.
Har altid undret mig over der slet ingen kina tundele er til pgo i taiwan. Men det er måske ncy. Men så igen tvivler stadig, det ka sagtens være det bare ikke findes, fordi de må køre 125cc fra de er 15-16 år. Så 50cc er i de lande er ligesom pocketbikes i dk. Hvem fan investerer i tun til sådan en? Når man ka købe en ordentlig krabat og lægge pengene i istedetfor
jul 2022
Følger: 15 Følgere: 128 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 54
sep 2003
Følger: 17 Følgere: 655 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.074
Jeg anbefaler oftere end ikke at folk dropper pgo og indkasserer de fordele der er allerede der.
Delene holder længere, holder til mere, holder værdien mere.
Den dyreste ressource i vores liv er tid
Cvt