{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cvt
  • #1   1. okt 2022

    profilbillede
  • #2   1. okt 2022

    profilbillede
  • #3   1. okt 2022 Det er ikke utænkeligt, men jeg tvivler nu alligevel.

    Har lige tjekket deres youtube kanal. Følger dem ikke normalt fordi... ja. De ikke så interessante smiley
    Men ved de har en yt kanal. Så har lige søgt efter genuine på den.
    Men der var intet om cvt på genuine. Og generelt meget lidt med genuine.

    Så søgte jeg på youtube på ncy cvt genuine.
    Ku se to amerikanere have det på en standard pgo blackmagic og montere det på en standard pgo pmx.

    Men det var også en fra indien der anmelder kittet til... 110cc honda ncx?? Eller noget i den dur.
    Fangede ikke lige ret meget af det hindu han rablede af.

    Husk der er afgift på varer bestilt fra uden for EU og sendt til et land i EU.
    Så regn med der blir nærmere 2500-3000 kr for sådan en ncy super cvt kit.

    Det må give noget når det sælges både i indien og usa, til flere forskellige maskiner. Om ikke andet bedre kølet koblingsklokke. Og sådan lidt.

    Kiggede lige hva de sælger af remme til pgo.
    Det lader til de kun har en polini. Om den er for lang eller den rigtige ka man ikke vide medmindre man spørger dem.
    Jeg havde som minimum spurgt dem hva dimensionerne er på deres polini rem til genuine inden jeg havde lagt 2000+ i et ukendt/utestet cvt kit smiley


  • #4   1. okt 2022 Havde ik lige tænkt på og søge på ut, det vil jeg lige prøve og gøre og se om jeg selv kan blive lidt klogere på det kit, for man ser meget i udlandet at de har en del ret hurtige scootere, og skriver sku lige til firmaet og hører lidt på sættet

  • #5   1. okt 2022 Umiddelbart tænker jeg de 9 grams ruller og lidt hårder tryk lyder krads.

    Men problemet med pgos cvt er jo også at remmen begynder gå i svingninvger ved høj fart.
    Måske det ekstra tryk i trækket i remmen ka løse problemet med pgos cvt. Eller bare gøre det mindre.

    I så fald burde man ku gøre det selv, uden at sku købe afgift og ny bagplade og torquedriver og forsendelse fra usa el.lign.
    Bare en medium malossi i og lidt tungere ruller.
    Evt en europæisk kølet koblingsklokke og en helt almindelig kina budget semiracing kobling.

    Jeg tænker ærligt det bare er sådan et sæt stumper der er kombineret i et kit til genuine, evt fra deres minarelli kategori (derfor ingen rem medfølger?) Og så sat til 10-15% lavere pris end det ville koste i løssalg af stumperne (mina vario, mina torquedriver, mina trykfjeder, mina kobling og så et blæserhjul.

    Pfte beskrivelsen får mig lidt til at tænke det lyder liiidt som katten i sækken to be honest.

    Kender dog intet til ncy.
    Har altid undret mig over der slet ingen kina tundele er til pgo i taiwan. Men det er måske ncy. Men så igen tvivler stadig, det ka sagtens være det bare ikke findes, fordi de må køre 125cc fra de er 15-16 år. Så 50cc er i de lande er ligesom pocketbikes i dk. Hvem fan investerer i tun til sådan en? Når man ka købe en ordentlig krabat og lægge pengene i istedetfor


  • #6   2. okt 2022 Så loge et par videoer med ncy cvt, og selve klokken er et dårligt valg hvis man skal køre normalt på vejene, da den får ekstremt godt bid men høvler bakkerne på ret kort tid, så den er vist udelukket, og den er heller ik OR, men har skrevet til dem ang vario hvordan den er i forhold til malossi vario, og så skulle de have en anden blæsehjul med anden hældning, men passer ik på pgo, kan gost være problemet ligger i remmen, men undre mig stadig over remmen går helt ind på remskiver på mhr or men ik helt ud på vario, og helt ind på vario og helt ud på remskiver, så hvis remmen er længere vil den vel hoppe af ved remskiver, er vdd og hælde til en anden motor til næste projekt

  • #7   2. okt 2022 Ja altså øh skift til en 5000kr nrg så har du italiensk født original or remskiver og paioli usd forgaffel og så videre og så videre og så videre og så videre og så videre af fordele.

    Jeg anbefaler oftere end ikke at folk dropper pgo og indkasserer de fordele der er allerede der.
    Delene holder længere, holder til mere, holder værdien mere.

    Den dyreste ressource i vores liv er tid


Kommentér på:
Cvt

Annonce