{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
231 visninger | Oprettet:

Trykfjerder og ruller {{forumTopicSubject}}

Hej sg hvad godt mand ikke ka sige d 100%
Men nogen der kan hjælpe med hvad for nonge trykfjerder og ruller skal jeg bestille hjem har ikke så meget styr på d så om i vel hjælpe med hvad jeg skal købe sårn jeg ikke køber nonge trykfjerder som r slt for slappe og alt for stramme og samme med ruller at jeg ikke køber nogen der alt for lette eller alt for tunge(opsætning på billedet og der 100dys i og ik 96)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trykfjerder og ruller
  • #1   28. mar Soft tryk er perfekt.
    Ruller skal man prøve med. Op og ned i vægt. For at se hvad den kører bedst med.
    Men ville gætte på 5,5 gram - 6 gram


  • #2   28. mar Ja okay har 5,2 i nu men ja ska prøve mig ludt mere frem d bar marklige fordi den køre kun 70
    Og d gjord den osse der jeg havde dr 70cc og gg og 19mm så forstår ikke at den ikke køre hurtig alt anset bytte vlre indatiled perfekt har være flad følge nonge guide ig såen


  • #3   30. mar Det satme en fin opsæt du har

    Hvis det var min opsætning , så havde jeg gjort følgende , som jeg også har gjort for mange andre gennem tiden , med helt samme opsætning som dit dog bare med en 21mm kaburator
    ——
    Trimfjeder : Malossi de strameste sæt dem har , ( Brug de Blå trimfjeder )
    -
    Se linket . https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/trimkit/trimkit-malossi-mhr-s-m-298747
    ——
    Trykfjeder : Malossi Trykfjeder den Gule model.
    -
    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/trykfjeder/trykfjeder-malossi-2
    ——
    Doppler Ruller : 3.0gr ~ 3.5gr ~ 4.0gr
    -
    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/ruller-16x13/variatorruller-doppler-16x13-1


    Jeg ved godt du kan få 3gr og 4 gr til at blive 3.5gr ved at bruge 3 stk ruller fra vært sæt.
    Men som regl når jeg har gjort det for for en så har jeg altid arbejdet med 3 sæt
    3gr - 3.5gr - 4.0gr som regl var det altid 3.5gr som det ente med at blive brugt , men nogn gange har jeg været ude for at 3gr fra lige lovlig for lidt , og 3.5gr var for meget , men ved at så bruge 3 stk fra 3gr og 3stk fra 3.5gr så fik jeg en samlet vægt som svare til 3.25gr i vario skålen , og det gjor en del ved det hele , og dette var som regl med folk der havde en Sekundær gearing i magen til de antal tænder dit gear system har .., og nogen gange var 4gr ruller fint …. DERFOR vælger jeg at anbefale dig de sæt 3.gr - 3.5gr - 4.0gr
    Men for at virke skal du skifte din trykfjeder og trimfjeder
    Så vil du opleve dit streetrace på en fed Racing måde , specielt fordi det trækker fra de lave RPM allerede og så har du lige den udstødning på som kan få dit Streetrace op i de har 9.5-10hk dog skal du på et tidspunkt for at få det sidste bundtræk med skifte til en 21mm kaburator for det vil din udstødning og ikke mindst motor blive glad for








  • #4   30. mar Ja okay tak aktså har prøvet med 4,7g ruller og der hva 5,2g Beder men d har vel osse noget med trykfjeeren men r d osse på hot du har lavet d?

  • #5   30. mar Mem ved godt den ska have strammer trim og 21mm have nemlige dr er før og så sate cylle sig så brugte hele min løn med d samme så var penge ikke luge til alt d andet

  • #6   30. mar Ja altså mit system er baseret på det bedste optræk uden at det vil ødelægge topfarten så længe du har Gearing på …
    Jeg ved de trimfjeder du bruger nu der tager din scooter ved lidt tidlig i RPM og det kan den sagtens trække fordi det sport kits du har på , det har masser af effekt ved lave RPM nemlig , men optrækket bliver bedre hvis du rykker optrækker dine RPM en smule længer op for at gøre det skal du holde dine koblings plader længer tid tilbage , og det kan gøres med nogen Trimfjeder som dem jeg anbefaler…
    Men hvis du er tvil så kunne du prøve dette her før du køber mere dele hjem
    Nøjes med at købe det trimfjeder sæt jeg linker til og monter de blå trimfjeder og de sorte efter det , og så lige se hvad du kan best kan lide …. Hvem ved måske behøver du ikke gøre andet , for din udstødning hjælper en del på effekt i dit cylinder men det vil så også gøre at kileremmen evt vil køre end på remskiven hurtiger end den skal …..


  • #7   30. mar Ja okay men r vi enig om slap fjeder self uden remen glider er Beder r Beder top fart og stram fjeder r Beder optrak?

  • #8   30. mar Og vel jeg ikke kunne bruge zoot ruller som prøve ruller for vis jeg finder den ragti vægt iden jeg har prøvet dem alle kanjeg jo sende dem jeg ikke har brugt tilbage plus de osse r bilger end polini prøver ruller

  • #9   30. mar Ja altså slap trykfjeder åbner bare op for remskiven på alt det kan så jo der vil man godt kunne sige at topfarten er baseret på slap trykfjeder osv så jo det kan vi godt blive enig om
    Skriv lige hvad for Ruller du har du nu i de forskellige vægte ….


  • #10   31. mar Har 7,7 og 5,6 dig ludt slidt og 4,7 og så de 5,2 der sider i

Kommentér på:
Trykfjerder og ruller

Annonce