Derbi SENDA SM PARMAKIT 2006
12.242 visninger
|
Oprettet:
Derbi SENDA SM PARMAKIT
Årgang:
2006
Motor:
Gammel model gpr maskine 6trins da de er den stærkeste i gearkassen da den er helt identisk med 125 gpr r èren
krumtaphus cnc fræst v selve krumtappen kanaler og gange cnc fræst da disse ellers slet ikke ville kunne tage cylinder kittet.
POLINI evo krumtaps lejer
PARMAKIT krumtap den med 46mm slag og rod 90
PARMAKIT 110 CCM cylinderkit portet af rds cylinder service
TOP V force membran by moto tassinari(GP membraner)
POLINI 360 indsugnings studs
STAGE 6 kevlar kobling med ekstra opgraderede fjedre
KOSO 30 MM karburator tunet af just m sport
MHR super moto udstødning (ikke replicaen)
ITALKIT inder rotor tænding (da jeg fik et bedre resultat end med eprom)
NYE lejer i hele maskinen selv om den ikke havde kørt mere end 1800 km da jeg købte den med garanti
DOBBELT køler mont med el blæser der virker
SILIKONE slanger til køler systemet (grønne)
krumtaphus cnc fræst v selve krumtappen kanaler og gange cnc fræst da disse ellers slet ikke ville kunne tage cylinder kittet.
POLINI evo krumtaps lejer
PARMAKIT krumtap den med 46mm slag og rod 90
PARMAKIT 110 CCM cylinderkit portet af rds cylinder service
TOP V force membran by moto tassinari(GP membraner)
POLINI 360 indsugnings studs
STAGE 6 kevlar kobling med ekstra opgraderede fjedre
KOSO 30 MM karburator tunet af just m sport
MHR super moto udstødning (ikke replicaen)
ITALKIT inder rotor tænding (da jeg fik et bedre resultat end med eprom)
NYE lejer i hele maskinen selv om den ikke havde kørt mere end 1800 km da jeg købte den med garanti
DOBBELT køler mont med el blæser der virker
SILIKONE slanger til køler systemet (grønne)
Hestekræfter
ikke målt endnu da den stadig er under indstilling og selv om jeg har bygget/repereret/vedligeholdt racer biler i mange år er det her alligevel det sværeste indstillings arbejde nogen sinde.
men skal da måles helt klart
men skal da måles helt klart
Fælge
sorte pulver lakerede motard fælge med hvide nav og nye lejer
Dæk
pireli diablo superbike slicks fra min gamle rigtige motard cykel
Styling
nyt skjoldsæt med taxa folie i REDBULL farver og diverse mærker med det der er på/i cyklen.
REDBULL tyrene og solen er ved at blive lavet hos grafikeren til kølerkapperne
STAGE 6 temp måler i styr puden
hånd beskyttere ved grebene
greb der passer ind i farve temaet
forskærmen er også ved at blive færdig gjort
hjemme drejet sliders monteres
REDBULL tyrene og solen er ved at blive lavet hos grafikeren til kølerkapperne
STAGE 6 temp måler i styr puden
hånd beskyttere ved grebene
greb der passer ind i farve temaet
forskærmen er også ved at blive færdig gjort
hjemme drejet sliders monteres
Ekstra tilbehør
flying fortress hjelm
cross stand
tøj i tema farver
100 ll oktan i tanken hver gang
og et ekstra cylinder kit med en stærkere foring
cross stand
tøj i tema farver
100 ll oktan i tanken hver gang
og et ekstra cylinder kit med en stærkere foring
Bemærkninger
den er en del af racing REDBULL motard gruppen`s 2 nye racere
Derbi SENDA SM PARMAKIT
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Og så skulle det være en oplagt gider ikke de der underlagte det ser amatør agtigt ud det er jo ikke en tt racer kåben er faldet af på
Så den blev lige sendt på ferie og lavet om og målt igennem for ca3000
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Morten det kan du købe ved både wøssner og wiesseco direkte jeg har intet link kun intranettet net side da jeg køber dem der hvor jeg køber stempler til de racer biler jeg bygger/laver/reparere for div teams/kører
jan 2016
Følger: 1
og ville du ikke kunne hive mere effekt ud af den med en større udstødning ?
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 2
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Pis ordbog
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Ved godt man aldrig får bygge prisen for sådan noget men alene motoren med de to nye cylinder Kits portet og med gt3 foring i lavet af rds og akse fræst blok for højere primær kompression lavet ligesom en gammeldags gp to takter står jo i næsten 22. Af de lange
Så tænk lige over det og så kom medstuderende derfra
Mvh
jul 2014
Følger: 23 Følgere: 21
mar 2015
Følger: 20 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 17 Svar: 304
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 4
jul 2011
Følger: 41 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 29 Svar: 368
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Pt er den ved at blive tunet yderligere men kan ikke bestemme mig om den "bare" skal bores og fores om eller sættesen mega stor løs foring i
jul 2011
Følger: 41 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 29 Svar: 368
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Og ja har gjort rigtigt meget ud af maskinen resten er bare folie den ryger jo alligevel ned under race i ny og næ
aug 2012
Følger: 70 Følgere: 65 Scootere: 5
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
aug 2012
Følger: 70 Følgere: 65 Scootere: 5
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 11
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
man skal lære af sine egne DYRT købte erfaringer(Deraf bliver man dygtig)
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 11
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
Men for et perfekt resultat blev det gjort i en 5akset cnc maskine med blokken samlet(skruet sammen) for så høj primær kompression som muligt.
Og bareet godt råd herfra brug IKKE de originale parmakit stempler de holder IKKE.
har brugt 3 allerede 1under indkøring/justering 2 på kørsel(og det er ikke engang 400km`s kørsel/race) men køb wøsner eller få lavet et wiesseco stempel de holder.
og foringen i den originale cyl er heller ikke god jeg fået lagt NCL/GT3 foring i dyrt men meget bedre.
når det så er sagt så er det det hele vær for FUCK det rykker alt for hårdt.
sidste gang den blev målt efter lille cylinder ændring gav den 29,3 hk fra sig på den sidste rulning og den får en bedre karburator om en 3dage en mikhuni der er blevet bygget af finn Asserbos motor mand/bygger så skulle den gerne kaste et par stykker mere fra sig
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 14 Emner: 69 Svar: 127
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 14 Emner: 69 Svar: 127
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
apr 2004
Følger: 70 Følgere: 94 Scootere: 6 Emner: 162 Svar: 428
Skal der fræsses i blokken?
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
der købte jeg mine cylindre.
men husk der er SYGT MEGET ARBEJDE VED AT MONTERE DET
apr 2004
Følger: 70 Følgere: 94 Scootere: 6 Emner: 162 Svar: 428
Hvor kødte du cylender henne af da jeg selv vil bytte en op med det cylender osv? c",)
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
meen venter lige på en ny og stærkere køler
okt 2011
Følger: 69 Følgere: 68 Scootere: 2 Emner: 68 Svar: 3.078
Kommer der ikke snart en film så vi kan se hvad sådan et Parmakit 110cc kan?
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
tak for de fine ord til den
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
fin og fin er måske lige i over kanten.
da den kun er bygget for motorens skyld.
så i stedet hedder det den er satme gal
feb 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 11 Svar: 233
Den er satme fin
feb 2012
Følger: 13 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 7 Svar: 110
Når nogen giver sig tid til at lave sådan et fint projekt, kan det da kun få X-Høj! Respekt til dig og din maskine!
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 2
For helvede hvor er det en lækker maskine! Respekt og x-høj til dig!
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
tak rasmus men det var nu på gpr`eren jeg tiggede om men mange mange tak den her har heller ikke for mange stemmer så den her hjalp da gevaldigt
mvh
jun 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 68
er givet
jul 2009
Følger: 99 Følgere: 99 Scootere: 20 Emner: 49 Svar: 133
Den er fandme fed, tjek min gamle Senda :).
Men er den udstødning i for lille til det cylinder kit?
maj 2010
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Smed lige en x-høj, giver du igen på sonicen?
dec 2010
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 68
høj gi gerne igen på min sx
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
læs lige teksten den gamle GPR motor magen til den der sidder på min GPR er gearkassen stærkere en 2000 og frem modellerne og identiske i gearene med deres og mito 125
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 30 Scootere: 1 Emner: 205 Svar: 1.492
fuck det sku lige før du også skal have costume gearing på den fordi de ikke er storer nok xD
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
4280 til 6100 inkl krumtap og husk den RIGTIGE krumtap
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 30 Scootere: 1 Emner: 205 Svar: 1.492
hvad koster sådan et parma kit enligt
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 11
fin maskine glæder mig til og se den live:)
fik du enlig cylenderen byttet eller måtte du selv punge ud????
maxien lavede lige samme nr så der skal også ny cyl på den ved ikk om det var en fejl på cyl eller om det kan skyldes jeg præssede den lige hårdt nok lidt for tidligt:)
jul 2008
Følger: 71 Følgere: 67 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 37
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
der ved at blive oploaded en på det her langsomme shit galleri af dens jomfru tur
jul 2008
Følger: 71 Følgere: 67 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 37
total fed derbi, kommer der snart en film ind
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 257
mange tak skal i have når jeg har fået den til at gå som jeg vil have får i sikkert en lille film med den
jul 2007
Følger: 273 Følgere: 278 Scootere: 32 Emner: 127 Svar: 1.011
Damn Den Er Lækker
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 4
lækker senda :-))
aug 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2
fed senda