{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Derbi Senda 2010

1.322 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Frederik M
Mand | 26 år | Oprettet: 14. aug 2013


Derbi Senda

Årgang:
2010
Motor:

Ny model motor med 6 trins gearkasse

Cylinder: std 49cc

Topstykke: std

Membran: std membran

karburator: std 17,5 mm Dell'Orto

Køre med dysse 100

Luftfilter: Std luftfilter kasse, men med nyt filter med bedre luftgennemstrømning

Køling: std vandkølet

Udstødning og potte: LeoVince X-fight

Krumtap: std

Studs: std

Gearing: 14-53

Gear: 1 N 2 3 4 5 6

Bremseklodser: Mallosi
Hestekræfter
Køre lige omkring de 80 km/t med lækkert optræk.
Fælge
Originale chrom fælge.
Dæk
Fordæk: Vee rubber.

Bagdæk: Vee rubber.
Styling
LED baglygte.

Rød kæde.

Hvidt optegnet dæk skrift

Ellers ikke så meget andet inu.
Ekstra tilbehør
12 og 15 tands fortandhjul.

48 tands bagtandhjul.

Skiftehjul til 3 gear.

ALLE ORIGINALE BEGRÆNSNIGER OG ORIGINAL UDSTØDNING HAVES.

Original værktøjssæt.

Original instruktionsbog.

Begge nøgler.

Originalt benzinfilter.

Std luftfilter.

Originale blinklys.

mm.

Bemærkninger
Rigtigt lækker maskine, jeg er anden ejer af den og har haft den i lidt over et år.
Det er en maskine der aldrig har været de store problemer med da den aldrig har været vold tunet.
Den bliver brugt som hverdags kværn og køre ubeklageligt, den starter på 1-2 hug på kick-starteren hver gang.


Dele der er udskiftet / fjernet.

Pillet alle begrænsninger.

Fået splinter ny tun udstødning.

Nye bremse klodser.

Nyt luftfilter.

Anden dysse. (100)

Nyt 14 tands fortandhjul

Nyt 53 tands bagtandhjul

Ny kæde.

Ny membran.

Nyt benzin filter.

Nyt tændrør.

Skiftet alt olie og kølervæske for hver 1000 km.

Kommentér på:
Derbi Senda
Annonce