{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Giantco Sprint [Tidl. scooter] 2007

13.320 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Jean A
Mand | 33 år | Oprettet: 6. maj 2007


Giantco Sprint

Årgang:
2007
Motor:
Luftkølet 4-takts motor.
89ccm, 52.4mm Naraku cylinder.
89ccm Naraku topstykke, 2 ventils SOHC.
89ccm 52.4mm Naraku Stempel.
Naraku Sport knastaksel V2.
Naraku High Tension Racing Tændspole.
Naraku Sekundær gearing. 10%
Ubegrænset cdi.
Malossi multivar.
Hestekræfter
5-6Hk
Speedometret ryger langt over 80Km/t.
Og den er blevet målt til over 80 på Gps.
Fælge
For: 12" Tommer Alu.
Bag: 12'' Tommer Alu.
Dæk
For: 100/60-12. Lavprofil.
Bag: 100/60-12. Lavprofil- Helårsdæk.
Styling
12" Alufælge med polerede kanter.
Polerede bremsegreb.
Hvide blinklys.
Alumåtte.
Malet inderskjolde. (Blå metalic)
Krom, stabilisatorer.
Ekstra tilbehør
Alarm, fjernstart og nøgle i en.
Garmin GPS.
Reservehjul, fra en Venus.
Og nyt helårsdæk, klar til brug.
Bemærkninger
Den har fået ny motor da den gamle var total færdig.
Efter 2km pillet jeg skiven.
Efter 25km blev Naraku Sport knastaksel V2, monteret.
Efter ca 200km blev cylinderen skiftet til Naraku Performance Power-Racing 89ccm cylinder.
Efter 220km monteret jeg Malossi multivar.
Efter 250km satte jeg 7.5 grams ruller i.
Efter ca 3000km sattet jeg Naraku High Tension Racing Tændspole på.
Efter ca 5000km monteret jeg Naraku Sekundær gearing.


I forvejen havde jeg:
Ubegrænset cdi.
92 dyse.
Savet og planet fjederstyret i karburator låget.
Poleret studsen inden i.
Kommentér på:
Giantco Sprint
Annonce