Yamaha FS1 =-TEAM VSR=-
2.233 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Kommentarer
Yamaha FS1 =-TEAM VSR=-
Årgang:
Motor:
43mm Alu cylinder
43mm Højkomprimeret topstykke - NGK b9Hs tændrør
43mm Grafit stempel (RIGTIG GOD KOMPRESSION)
18mm Indsugningsplade
17,5mm Mikuni kaburator - Dyse #150
Racer membran med Carbon Membranplader
5,3 HK Tun udstødning (uldet pillet af fløjten)
43mm Højkomprimeret topstykke - NGK b9Hs tændrør
43mm Grafit stempel (RIGTIG GOD KOMPRESSION)
18mm Indsugningsplade
17,5mm Mikuni kaburator - Dyse #150
Racer membran med Carbon Membranplader
5,3 HK Tun udstødning (uldet pillet af fløjten)
Hestekræfter
Opgivet til 10 HK på krumtap men ca. 7,5HK på baghjulet
Fælge
Original Fælge med Gade dæk
Dæk
Den har en topfart på 90 km/t og kan sagtens tage scootere i optrækket..!
Styling
Speedometer + Omdrejningstæller
Diode baglygte - Danmarks eneste på FS1
Autolakeret Benzintank + sideskjolde
Yamaha old skrift stafferinger
Nextor Håndtag
Cross Bagsvinger
Knallerten i sig selv ;-)
Står i perfekt stand!
Diode baglygte - Danmarks eneste på FS1
Autolakeret Benzintank + sideskjolde
Yamaha old skrift stafferinger
Nextor Håndtag
Cross Bagsvinger
Knallerten i sig selv ;-)
Står i perfekt stand!
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
Er desvære blevet solgt!!!! Snøft en af mine bedste maskiner EVER !
Yamaha FS1 =-TEAM VSR=-
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 7 Emner: 56 Svar: 82
du fik lige en høj stemmer ik os i min udfordringer
feb 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 9 Emner: 480 Svar: 3.820
er du intra i at bytte?? med min kawasaki
der er rigtig mange res. dele med til den (næsten til en hel crosser mere i orginal kawasaki kvalitet!!)
men skriv i min profil
sep 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 2 Emner: 29 Svar: 37
hej. er meget interesseret. MSN=hjorth-super@sol.dk
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 175 Svar: 566
jo det lyder ik så dårligt men den passer jo ik over på min vel
men er det ik en tun udstødning
maj 2004
Følger: 24 Følgere: 24 Scootere: 9 Emner: 88 Svar: 152
http://www.streetspeed.tk/
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 1 Svar: 6
17,5mm karb + 44,5mm cyl. ville være optimalt, gearingn ville dog være bedre i 13-40 (sys jeg).
Hvad udst. angår ville jeg helt klart vælge en ekspantions-udst. istædet (proma, oplagt osv.) En 5,3ér ville "dræbe" ALT effekten i sættet..
Hilsen Martin..
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 1 Svar: 6
Tak for kommentarene..
Den røde kører med 43jern..
Hvis jeg sku vælge en cylinder af alle, blir det klart en 44,5mm (som gir godt med bundtræk+ en masse villige omdr. hvis kanalerne er pudset)
Du siger 40mm (Tum178éren) eller 43jern, den går udemærket samt rimlig stabil med 40éren (der forlanges jo heller ik det samme af motoren som hvis den kører med tun som 43mméren jo er.. Livet er bare for kort til den slags, så på med en 43 og hold så ekstra øje med motor slid;-)
Ses..Martin..
okt 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 11 Emner: 26 Svar: 83
Ja det er jeg har du msn, så kan vi snakke der
min msn: dirextp@hotmail.com
jul 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 6 Emner: 2 Svar: 13
Jeg kan skrive under på at denne knallert er blevet behandlet godt de sidste par år...! Virkeligt et billigt køb, du får intet mindre end en unik 4gears, det søger baglygten for!
Men thomas > Indtil videre er den baglygte altså den eneste i verdenen...! Næhe, jeg er stadigvæk helt stolt hver gang jeg ser den