{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Puch Maxi P1 "Custom" 2010

37.731 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Puch Maxi P1 "Custom"

Årgang:
2010
Motor:
Vil hellere havde kommentar, end høj stemme. Respektere det.
-
1Cylinderet / 2- takts / luftkølet
Cylinderens diameter: 38 mm.
Slaglængde: 48,8 ccm.
Volumen: 52,5 mm.
Stempellængde: 9,8 : 1
Kompression: 38 mm. / 2P
Begrænsebøsning i indsugningskanal: 8,7 mm.
-
Karburator: Firkantet 12 mm.
Standard dyse: #44 / #46
Nålens placering: 2. hak fra oven
-
Transmission: 1-trins gearkasse
Kobling: Centrifugal i oliebad
-
Smøring: 1:25 = 2% ved anvendelse af almindeligt to-taktsolie.
-
Tænding: Bosch - 6V / 17W svinghjulsmagnet
Platinafstand: 0,35 - 0,45 mm.
Tændingstidspunkt: 1,0 mm. før top
Tændrør, standard: B-4H - NGK / W10AC - Bosch
Elektrode afstand: 0,4 - 0,5 mm.
-
Benzintank: 3,2 liter
Oliemængde i motor: 0,2 liter
Olie-type: Specielt automatik-olie
-
Fortandhjul: 13-T
Bagtandhjul: 45-T
Elektrode afstand: 0,4 - 0,5 mm.
Hestekræfter
1 - 2 std
Op af bakker 35 km/t
Ned af bakker 60 km/t
Lige ud af vejen 51 km/t.
Fælge
Dæk størrelse forhjul: Grimeea Puch H 01. 35x17 001
Dæk størrelse baghjul 2 174 x 17" Mod anno 0 7 Mese Bernardi mozzi motor Boloona Italy Wm 1.35 x 174 - Oot - E
Stjerne fælg Pulverlakeret.
Dæk
Dæk størrelse forhjul: nylon made in thailand mit schlauch Tube type 4 ply rating 2.25 - 17 39J Reine E4 7sr-0002131 Vee rubber
Dæk størrelse baghjul Vee Rubber Pro 100 Tube type 4 ply ratine Reinforceo 2.25 - 17 39J Made in thailand
Styling
Den er ikke mere original, Kan ikke holde den original, Pga af den var for meget rust osv. Men ja den har været skilt fuldstændigt ad sandblæst og pulverlarkeret Plus med klar lak. Sideskjolde malet sort, plus metal ovenpå, istede for plastik,
Plus de andre plastik malet sort
Og alt de skruer alt halløj er skiftet
Suzuki forskærm
Ny bagskærm
Ny forlygte
Plus baglygte
Ny sidestøttefød originale
Ny støddæmper
Bremseskiver malet sølv
Ny håndtag
Bremsehåndtag malet mat sølv, derefter mat sort
Ny sæde
Ny udstødning
Ny speedo, Istede for den gammel firekantet med lys.
Ny gaskable original
Ny bagage
Ny støttefod, passer ikke helt til den, så vi må lave den lidt om på den, Men selvfølgelig lykkedes det
Motoren poleret
Men ja, Fotoalbum siger sig selv.
Ekstra tilbehør
Hjelm, Lås, Benzin, Olie, handsker, tændrørsnøgle, papir
Ja en del, kan man godt sige.
Og til dem motorcyklelister som viser respekt mod den. :) rart følelse :p
Bemærkninger
Projekt started i 11/03/10
Færdig 21/05/10! Vi har brugt 95-98 timer på den. Nu er vi endelig færdig med den!
Jeg skal sige tusind tak til Jørgen som svejser
Og selvfølgelig til Dan, som har været med i de hele! Tusind tak!..TJEK VENLIGST FOTOALBUM! OG SE HVORDAN DEN SER UD FØR!! Manner, FOLK KIGGER! Og en ting, Selvfølgelig dufter den som ny knallert! PS: DEN SÆLGES ALDRIG.
Kommentér på:
Puch Maxi P1 "Custom"
Annonce