Gilera RCR Gilera RCR Gilera RCR Gilera RCR Gilera RCR
~ KH Touring ~ *JSPR* .
Følg
Følger Følg ikke

~ KH Touring ~ *JSPR* .

Mand, 29 år, Vestsjælland
Oprettet: 29. mar 2010
Offline - Senest online: 29. apr 2015 Bruger er på filterliste

skal man være forrest i flokken, skal der stå GILERA på blokken.

-INDSTILLING AF DYSE
-Hoveddysen er den der bestemmer fra ¾ gas til fuld gas. Man sætter en dyse i man ved er stor nok (så gør det ikke noget at motoren hoster og sprutter og hakker når man giver fuld gas, og oftest svær at få op i hastighed, det betyder bare at den er for stor).

Man kører derefter en tur hvor man giver så meget bundgas som muligt, da det er der blandingen udelukkende bestemmes af dysen. Så lader man den køle af lidt (man kan også pille lige bagefter men delene er MEGET varme). Skruer tændrøret ud og kigger på farven. Nu skulle tændrøret gerne være sort.
Nu skal man så til at gå ned i dyse, indtil man finder den rigtige størrelse. Den rigtige størrelse har man når tændrøret er brunt.
Hvis det er hvidt/gråt er dysen for lille, og så er det vigtigt man skifter til en større dyse
Hvis den er sort skal der en mindre dyse i (og måske mindre olie i benzinen, kør med 2% eller 2,5% og ikke andet end del- eller fuldsyntetisk)


P = Politiet
G = Giver
O = Op

P = Pigerne
G = Glor
O = Også

P = Pisse
G = Godt
O = Optræk

P = Power
G = Go
O = On
Brugerens bedømmelser af andres {{ratings.itemMoreItems}}
Antal stemmer i alt

Lav
{{ratings.lowCount}}
Middel
{{ratings.middleCount}}
Høj
{{ratings.highCount}}
Ekstra høj
{{ratings.extraHighCount}}
Stemmer: {{ratings.totalCount}}
Annonce