maskiner jeg har haft
puch P
• opsætning
• cylinder : std
• udstødning : hjemme lavet knæk
• kaburator : std
• tandhjul : for 15 bag 43
på toppen : 65 km/t
puch'en var maget dø i træket ind til den nået de 25 km/t
da knækken slog til og så føles det som om den kørte 100 den var sjov at køre på
suzuki dm50
• opsætning
• cylinder : std
• udstødning : std
• kaburator :std
på toppen : 45 km/t
dm50'ern kørte 25-30 km/t da jeg købte den så jeg kørte i thansen og købte et power luftfilter og sat på kørte en tur uden at skifte dys men den kørte 45km/t ???
vis man holde men fuld gas i 5.sek lyder den lige som en 80ccm den var G
Peugeot Speedfight 2
• opsætning
• cylinder : std
• udstødning : std
• kaburator : std
på toppen : 52 km/t
sf'er gjore jeg ikk noget ved
pgo pmx
• opsætning
• cylinder : std
• udstødning : std uden blindrør
• kaburator : std
på toppen : 70 km/t
pmx'en kom politiet hjem til mig og sage den var stjålet
og tog den fra mig men jeg hade forsikring på ???
hvad sker der lige der
pgo pmx
• opsætning
• cylinder : std
• udstødning : 45 fra thansen
• kaburator : std
på toppen : 80 km/t
så jeg købete mig en pmx igen gik 65 så jeg købet en 45 udstødning og kobling og vario så kørete den 80 bytte den
apollo orion 29
• opsætning
alt var std
på toppen : 63km/t
kørete oki men gad ikke gear så solgte den
samtid hade jeg jog'en liggene
yamaha jog
• Cylinder : Top Performances Trophy 70ccm AC
• topstyk : Top Performances Trophy 70ccm AC
• stempel : Top Performances Trophy Ø10mm (47mm)
• udstødning : Top Performances Powered
• Krumtap : Doppler S1R ø10mm (16.000 omdr./min.)
• Krumtapslejer : Top Performances C4
• Karburator : DellOrto 19mm PHBG Black Edition
• luftskru : 2,0 omgang ud
• dys : 98 (5mm)
• membran : STD
• Powerfilter : ? (ved ikk hvad det hedder)
• Gasgreb : Stage6 SSP
• Choker : Polini Manuel
• Variator : Top Performances TPR
• ruller : 6,5 (15X12)
• kilerem : Top Performances
• Kobling : Malossi Delta Clutch 107mm
• trykfjeder : 27 kg
• Trimfjeder : 1500 rpm (spent helt ud)
• Koblingsklokke : STD
• Gearing : STD
• tænding : std
• Tændrør : NGK B9HS
• Tændrørshætte : std
• Blæserhjul : R-Setup Oversize
på toppen : 96,8 km/t
kørte på den i en dag da tænding gik i stykker så solgte jeg den og købte 125'ern
dirtbike 125ccm
på toppen : 95,1 km/t
da jeg fik den gik den 85 km/t så jeg pillet udstødningen af og lavet en ny pot og sat den på så nu går den 95 km/t
solget den købte en jog
den gik 75 på toppen
efter lidt tid fik jeg løst til noget tunet igen så
solget den hvide jog og købte et jog as/fs samlesæt igen
hvor jeg kørete følgene opsætning
mortor : KORT MINA
cylinder : Atena evo 70ccm - ø10mm 47,6 (AC)
udstødening : stag6 pro
krumtap : Doppler Endurance Ø10
Krumtapslejer : Top Performances SKF C4
Variator : Top Performances TPR
ruller : 4,5 g
trykfjede : 32 kg
kobling : malossi delta clutch 107 mm
koblingsklokke : std
rem : Top Performances TPR
Karburator : Dellorto 17,5
dyse : 100
luftfilter : polini evo
tænding : std
tændrørshøtte : NGK 2T silicone (5kO)
Tændrørskabel : 5kO
cdi : STD
blæserhjul : r-setup oversize
blæserskjold : grise tryne
den kom til at går 100+
med et pænt vildt optræk (--,)
Se hele teksten