Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skriv under..
  • #1   30. jun 2009 det virker ikke, og det er logisk

• Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #2   30. jun 2009 alt kan lade sig gører smiley men ved det, men håber da

• #3   30. jun 2009 nej den skriv under hjemmeside der er noget der ikke virker for en skid..

• #4   30. jun 2009 det er en dreng på 12-14 der har lavet den der skrivunderting, det kommer aldrig op nogensteder pga. den hjemmeside der.

• Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #5   30. jun 2009 kk sletter indlæg troede jeg sku ikke

• #6   30. jun 2009 jeg ved hvertfald at jeg kan dokumentere at scootere med begrænsninger foruraner meget mere end hvis de ikke have dem i og ens benzin økonomi ville blive væsenlig bedere også, men syndes nok ikke at folk skal have lov til at køre 70-80 km/t på en cykel sti, selvom jeg selv så tit førhend har gjordt det, men 45 km/t på en lille knallert på cykel sti syndes jeg godt man burde måtte, eller lad scootere køre 79-80 og lav fart skilte at man fx kun må køre 40 her eller her for at køre 60 ude på lande vejen er jo ikke uforsvarligt, hvertfald skal begraænsningerne væk og så hvis de skal begrænses så gør det over tæningen, for det andet fis der giver bare meget mere slid på delene og øger foruraningen og giver dårliger benzin økonomi, og jeg trode ellers Danmark skulle gå i front med at være grøn.

Men jeg tror det er lige meget hvor mange underskrifter der bliver samlet ind så kommer brian mikkelsen aldrig til at kunne fatte noget af alt det overståne

Kommentér på:
skriv under..

Annonce