{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

nakket for groft af panser {{forumTopicSubject}}

først havde jeg flygtet fra dem sammen med ponker. så så ja at de kørte mod blovstrød. så kørte ned på tanken. stilte min sonic. gik mod tanken. kom i tanke om at jeg havde glemt mine nøgler. gik til bage. så kom pansern lige i det jeg havde låst den. og lossede mig ned på jorden. kørte min arm langs askfalden. og låste min arme. jeg gjorde modstand i mens jeg råbte af pansern. og så rav han til så det bare gjorde ondt. jeg blev smidt op af vægen og blev kropvisiteret for kive og værktøj. da han mente at jeg havde lavet indbrud. (var lige ved at blive sigtet for det)
jeg sagde at jeg sku ringe til min mor. så sagde de at jeg skulle holde min kæft. så råbte jeg af dem. så blev jeg smidt ind i bilen. så stak jeg armen ud af deres bil og fik fat i min mobil uden de opdagede det. lige i det jeg sender bekeden til min mor flipper han helt ud og tager den fra mig. min mor ankommer og flipper helt ud. så lukker han mig ud. og ska hen for at se stelnr. når han er færtig med det gir han min 27000kr dyre sonic en albuge så den vælter.

jeg siger at ham den ene betjent brugte vold på mig. så siger han til mig. at han ikk brugte vold. så sagde jeg.

hva ville der ske hvis der var en der var en der ireterede mig og jeg lavede det samme på ham. så sagde han at det var vold. så sagde jeg til ham tænk dig nu om. så sagde han ja så det ikk vold

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nakket for groft af panser
Kommentér på:
nakket for groft af panser

Annonce