{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baotian BT49QT-9 Knallert 30 ?
  • #1   20. aug 2009 det er faktisk en god knallert har haft såen men skjoldene var noget lort det knækket hele tiden så ville vælge en anden knallert for de skjolde er ikke til at passe

• #2   20. aug 2009 Køb en v-click, den er der meget mere kvaliti i.

• #3   20. aug 2009 det er det værste gang lort du kan købe,så heller cpi og det er ellers heller ikke noget jeg vil røre med en ildtang.mit råd til dig hold dig langt væk fra den .man kunne købe dem i sprit nye engeng for ca 3 år siden til 5500 og tro mig den bliver meget dyre for dig i længden smiley

• #5   21. aug 2009 jeg tror jeg ved lidt mere ind du eller kommer til spade selv Allan F
    og den baggrund jeg har er at jeg har lavet en for en hvor han havde joget hele kickstarter aksel igemmen kickstarterskjold og ind til vario selve martrialet er parpir tynd,26 km holdte den .så var der ikke andet i vejen med den når der havde regnet så alt hvad der hed strøm/el på lortet virket ikke,og den var sprit ny den kom aldrig videre ind til skrot,at så vedkommende ikke havde så meget at rykke rundt med i hoved ja det siger jo sig selv.spade selv !!!! + filterliste

• #6   21. aug 2009 og så er du 17 og vil belær mig ha ha ha ha

• Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. sep 2019 Er selv ved at købe den samme model. Jeg har hørt at man skal holde sig væk fra kina modellerne, men som Allan skriver, så er det vel godt nok vis mand passer på den.

Jeg har en jeg kigger på. Det er min første scooter og skal bare have den lovlig.

Det er den samme model som Mathias kigger på. (BT49QT-9)

Alle original dele, ny original motor. Alt el virker og er i rigtig god stand. Den er sat til 5500 kr.
    Hvilken pris ville i give for den? Det kunne være rart at have en ide når man skal til at købe smiley Tak på forhånd!

Jeg er også villig til at høre din mening Torben N. !

Mvh Mikkel

Kommentér på:
Baotian BT49QT-9 Knallert 30 ?

Annonce