{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ledningsnet til Sonic.
  • Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 69
    #1   20. sep 2009 helt sikker enten stikket oppe ved tændingslåsen, som er trukket fra eller en løs forbindelse i. det kan også være nede ved cdi'en, hvor der går en ledning ind. Der løber også en ledning vedd siden af multistikket til tændingslåsen, denne bør du også tjekke men sig til hvis du skal bruge et ledningsdiagram.

• #2   20. sep 2009 men kan man ikke købe nogle dele så man er sikker på at den kører når de nye dele er på den.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

#3   20. sep 2009 altså du vil have at den ikke kan starte uden nøgle. Så kan du altid købe nyt ledningsnet men er sq lidt dyrt bare for det. du kan teste ved at føre en ledning direkte fra det stik som sidder for sig selv ved tændingslås og ned til cdi'en til der hvor der nu sidder en sort og hvid ledning i.

hvis det ikke virker så prøv med en ledning direkte fra minus og til tændingslåsen der hvor der sidder en blå nu hvis der er forbindelse i begge de to ledninger jeg har beskrevet så skal den slukke med nøglen.

• #4   20. sep 2009 kan man så ikke bare køre med det hele tiden?

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

#5   20. sep 2009 jo ville jeg nok også bare gøre de skal så lige loddes fast i et stik eller noget så de sidder fast smiley men ellers skulle de fint kunne gå. det kan nemlig være nærmest umuligt at reparere på et ledningsnet.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

#6   20. sep 2009 jo ville jeg nok også bare gøre de skal så lige loddes fast i et stik eller noget så de sidder fast smiley men ellers skulle de fint kunne gå. det kan nemlig være nærmest umuligt at reparere på et ledningsnet.

men hvis du ikke allerede har gjort det så tjek da lige for en sikkerhedsskyld at alle de stik jeg nævnte tidligere, som skulle forbindes sidder i, for ville da være træls hvis det bare var det.

Kommentér på:
ledningsnet til Sonic.

Annonce