EHHH... PRØV LIGE AT KIG.. {{forumTopicSubject}}
Hmm, jeg syntes det pænt nederen at man ikke kan stille et spørgsmål angående tuning og styling med mere... unden at kunne få et ordentligt svar.. alle har en mening.. Fx. hva vario skal jeg bruge.. en svarer Hebo.. fair nok.. så siger en anden polini og så kører den bare derud af med alle tunings mærker og oplevelser venner har haft med de forskellige ting...! og så har de alle sammen en fælles diskussion.. og hva er det lige man får ud af det..? Ikke en skid..
Pørv dog at bliv enige om bare 1 enkelt ting herinde og HJÆLP folk i stedet for at gøre dem snot forvirrede..! jo ikke det vi alle sammen er her for..!
Alle folk har ret til deres egen mening og holdning til tingene.. men så find en liste over de bedste ting i række følge. så kan folk følge dem..! ikke en oplevelse..!
Håber i forstår mit budskab med dette emne da jeg finder det irriterende og mister helt lysten til at spørge..!!
nov 2003
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 93
dec 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 27 Svar: 126
men den bedste vario til dags dato er Multivario 2000..
sådan er det bare...
sep 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 26 Svar: 107
Jeg kan kun anbefale at bruge MopedGallery.dk's forum når det er mere teknisk osv.
okt 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 9 Emner: 353 Svar: 1.218
nov 2003
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 93
aug 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 176 Svar: 891
Svarene bliver : Speed control, multivare, hebo og andre kan jeg ik lide huske....men så får man jo ik noget ud af det....kan lige sende eksempel hvis jeg kan finde...!
aug 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 176 Svar: 891
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 515
Og Brian A.. Ja selvfølgelig er det rart at vide hvilke erfaringer andre folk har haft med den del man er intra i.. men det er forskellige erfaringer.. nogle syntes fx. polini sport er "gud" af alle variatorere, mens andre hader lortet mere end helvede... og det er sådan at jeg mener man aldrig får det svar man "RIGTIG" Skal bruge.. der er forskellige meninger, oplevelser og holdninger til div. knallert udstyr.. og fair.. jeg har os fået en del hjælp herinde.. og det er jeg glad for.. så har man endelig lavet en indkøbsliste og så pludselig får man en besked hvor der står at det er noget CRAP, og det lort ville de ikke bruge 5 flade øre på.. så kan man jo ligesom starte forfra igen..
Men fair nok.. tak for al hjælpen gutter, og tak til www.scootergalleri.dk for denne her fede hjemmeside.. held og lykke med den fremover..
Ses Guys.. held og lykke med Jeres dyr fremover..
jan 2004
jan 2004
Det os fair nok..
Ses gutter..
EHHH... PRØV LIGE AT KIG..