{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

EHHH... PRØV LIGE AT KIG.. {{forumTopicSubject}}

Hmm, jeg syntes det pænt nederen at man ikke kan stille et spørgsmål angående tuning og styling med mere... unden at kunne få et ordentligt svar.. alle har en mening.. Fx. hva vario skal jeg bruge.. en svarer Hebo.. fair nok.. så siger en anden polini og så kører den bare derud af med alle tunings mærker og oplevelser venner har haft med de forskellige ting...! og så har de alle sammen en fælles diskussion.. og hva er det lige man får ud af det..? Ikke en skid..

Pørv dog at bliv enige om bare 1 enkelt ting herinde og HJÆLP folk i stedet for at gøre dem snot forvirrede..! jo ikke det vi alle sammen er her for..!

Alle folk har ret til deres egen mening og holdning til tingene.. men så find en liste over de bedste ting i række følge. så kan folk følge dem..! ikke en oplevelse..!

Håber i forstår mit budskab med dette emne da jeg finder det irriterende og mister helt lysten til at spørge..!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EHHH... PRØV LIGE AT KIG..
  • Jimmi S
    Jimmi S Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 93
    #1   9. mar 2004 Jeg har samme problem. Hvis man har et spørgsmål om en cylinder og håber på at kunne få noget hjælp med den, skriver folk tit at man ikke skal købe den cylinder fordi den er noget lort. ?.?.? Tag lige og tænk over at man nok spørger om hjælp, fordi man har købt cylinderen! Ellers ville der ikke være mening med indlægget. Mange folk spørger om hjælp men får meninger istedet. Hvis folk har meninger er det helt iorden, bare de holder dem for sig selv når det ikke har noget emnet at gøre...

• #2   9. mar 2004 jep er fakrisk enig..
    men den bedste vario til dags dato er Multivario 2000..
    sådan er det bare...

• #3   9. mar 2004 Jeg føler sq med jer, derfor bruger jeg Mopedgallry.dk's forum, det er mere seriøse folk som sidder derinde og ikke små børn som bare skal skrive noget...

Jeg kan kun anbefale at bruge MopedGallery.dk's forum når det er mere teknisk osv.

• #4   9. mar 2004 Jeg er HeLt enig med Dennis S....

• Jimmi S
    Jimmi S Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 93
    #5   9. mar 2004 Anders S er et typisk eksempel på problemet...

• #6   9. mar 2004 Det er fakstisk ret irriterende hvis man spørger: Hvilke vario vil være bedst til min ?
    Svarene bliver : Speed control, multivare, hebo og andre kan jeg ik lide huske....men så får man jo ik noget ud af det....kan lige sende eksempel hvis jeg kan finde...!

• #7   9. mar 2004 kan ik lige finde eksempel...

• #8   9. mar 2004 DaMieN.. Det jeg mener med dette her er at man spørger om hvilken ting der er bedst.. os så svarer der 10 personer om 10 forskellige (fx) varioer.. alle har en forskellig som de syntes er bedst.. hva kan man bruge det til.. folk har forskellige erfaringer, men man får jo aldrig at vide hvad man egentlig skulle vide.. nogle er kritiske overfor polini, nogle er overfor malossi.. og sådan kører det bare derud af.. men det svar man skulle bruge får man aldrig..! herinde får du en masse gode råd.. folk mener bare at de forskellige ting er bedst..

Og Brian A.. Ja selvfølgelig er det rart at vide hvilke erfaringer andre folk har haft med den del man er intra i.. men det er forskellige erfaringer.. nogle syntes fx. polini sport er "gud" af alle variatorere, mens andre hader lortet mere end helvede... og det er sådan at jeg mener man aldrig får det svar man "RIGTIG" Skal bruge.. der er forskellige meninger, oplevelser og holdninger til div. knallert udstyr.. og fair.. jeg har os fået en del hjælp herinde.. og det er jeg glad for.. så har man endelig lavet en indkøbsliste og så pludselig får man en besked hvor der står at det er noget CRAP, og det lort ville de ikke bruge 5 flade øre på.. så kan man jo ligesom starte forfra igen..

Men fair nok.. tak for al hjælpen gutter, og tak til www.scootergalleri.dk for denne her fede hjemmeside.. held og lykke med den fremover..

Ses Guys.. held og lykke med Jeres dyr fremover..

• #9   10. mar 2004 nej.. det os fair nok.. men ville jo være meget rart at vide hvilket tun man skal investere alle sine opsparede penge i..

• #10   10. mar 2004 Jaa, det rigtig nok det du skriver der..

Det os fair nok..

Ses gutter..

Kommentér på:
EHHH... PRØV LIGE AT KIG..

Annonce