{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Skoleprojekt (spørgsmål til de unge) {{forumTopicSubject}}

Hej. Har et projekt i skolen omkring unge der køre ulovligt på deres Scootere/knallerter.

Så har lige en række spørgsmål som det ville være rart hvis i gad at svare på smiley

1 Hvorfor køre i ulovligt?
2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt?
3 Påvirker diverse skramme kampanger jer?
4 Bruger i hjelm?
5 Køre i fuld på Scoorter/knallert?
6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter?
7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt?

Der var spørgsmålene så ville være rart hvis i gad at svare på dem smiley
På forhånd tak (;
-Nico.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoleprojekt (spørgsmål til de unge)
  • #1   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? Fordi der er stil over at være hurtigere end de andre (-;
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? Sætte fartgrænsen op smiley
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? Ja
    4 Bruger i hjelm? Altid
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? Ja smiley
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? Depends on hvem det er smiley
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? Man kan give de andre røv smiley Man lærer massere af at pille ved dem smiley

• #2   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? der er spænding ved det og der er stil over at være hurtigst (meyer citat)
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? hvis man røg i spjældet første gang smiley
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? ja!
    4 Bruger i hjelm? altid når jeg køre på vejen
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? ja da!
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? nej jeg gider sku da ikke køre ham hjem smiley
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? man lærer en masse og der er spænding ved det og et godt fælleskab i værkstedet og det er sjovt at komme til en ny skole og gi dem alle baghjul !

• #3   26. okt 2009 nemlig søren smiley

til nr. 2
    Så ville det self også virke hvis man kom i fængsel smiley
    Kan også kun give dig ret i resten smiley

• #4   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? Spændingen ved det hele. det er lidt sjovere at se vennernes forende, end deres bagende!
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? Fartgrænsen skal markant op.
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? Ja.
    4 Bruger i hjelm? Altid!
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? Nej, det er uansvarligt
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? Kommer an på hvem det er.
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? Igen er det spændingen der træder ind.

• #5   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? Fordi ingen gider blive overhalet af cyklister.
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? Sætte fartgrænsen op til 70
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? Nej langt fra
    4 Bruger i hjelm? Ja altid
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? Sjældent
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? Kommer an på hvordan hans tilstand er.
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? Fordi man får rush af at køre hurtigt og det er bare federe at køre hurtigt osv..

• #7   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? Det går alt for langsomt at køre 30!
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? Man blev taget og ville miste scooteren næste gang.
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? Nej.
    4 Bruger i hjelm? Altid.
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? Nej.
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? Ja.
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? Det går meget hurtigere.

• #8   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? Har kørt ulovligt pga. det var fedt og race med biler.
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? Sker aldrigt
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? Det glemmer jeg hurtigt igen
    4 Bruger i hjelm? når jeg kører ulovligt ja
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? NEJ!
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? JA!
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? Spænding,

• #9   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt?
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt?
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer?
    4 Bruger i hjelm?
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert?
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter?

1: Fordi det er billigere at købe tun dele end originale dele
    2: Billigere std reservedele og hastigheds grænsen stiger
    3:Nej ikke en skid
    4: Jep. selvf. alt andet ville være total DUMT
    5: Nej. Men skal da ikke lyve. har da kørt en lille spritter smiley
    6: Ja Hvis jeg ikke selv var fuld smiley
    7: Fordi så kommer man huritgere fra A til B

• #10   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? lovlig er for langsom
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? man måtte kører hurtigere
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer?nej
    4 Bruger i hjelm?ja
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert?ja
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? kommer an på hvor fuld han er
    7 Hvorfor er det "fedt" at køre ulovligt? det er ikke fedt, men lovligt er for langsomt

• #11   26. okt 2009 1 Hvorfor køre i ulovligt? fordi 30 km/t er for langsomt man kan jo cykle 30 km/t
    2 Hvad skal der til for at i ville køre lovligt? sætte fartgrænsen op til 65-75
    3 Påvirker diverse skramme kampanger jer? næ
    4 Bruger i hjelm? ja
    5 Køre i fuld på Scoorter/knallert? ja ikke så tit
    6 Ville i stoppe en kammertar som er fuld men ville køre hjem på scooter? ja hvis han ikke kunne gå

• #12   26. okt 2009 7 det er ikke fedt, det er for at komme hurtigere fra a til b

• #13   26. okt 2009 tak! smiley
    Rigtig dejligt med alle de svar smiley

• #14   26. okt 2009 Fordi det er sejt ;D

• #15   26. okt 2009 jeg tror ærligt talt ikke på den med at 30 km/t går for langsomt jeg er sikker på alle til hver en tid hellere tager en std scooter end cykel hvis valget stod imellem dem i skole f.eks. jeg tror derimod det har noget at gøre med hvis man køre sammen med vennerne ville man ikke være den der ligger bagerst og kommer ned på grillen 5 min efter de andre bare for at tage et eksempel !!!!

• #16   26. okt 2009 1 jeg kører ikke ulovligt, jeg kører som scooteren kan kører af std, dvs. uden begrænsninger.
    syntes ikke at man skal begrænse scooteren, da den er lavet til at kører de 60 70.
    2. som overnævnte, skal de kunne kører de 60 - 70.
    3 nej overhovedet ikke.
    4 ALTID.
    5 nej aldrig.
    6 ja.
    7. det er ikke fedt, det er den fart scooteren SKAL kunne kører fra frabrikken-

Kommentér på:
Skoleprojekt (spørgsmål til de unge)

Annonce