{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Yamaha TZR VS Rieju Matrix {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er gået hen og blevet meget interesseret i de 2 scootere/knallerter.

Jeg har været mest til TZR'en, men er blevet lidt skræmt da det er en 45. Og jeg har ikke lyst til at miste mit pap.

Hvad er forskellen på de 2? jeg har nogenlunde styr på hvad TZR'en er for en maskine, men aner ikke en dyt om Rieju'en.

Det eneste jeg kan se er prisforskellen (ca. 4-5000) og at de har samme motor, og Rieju'en er en 30'er.

Har også hørt at stellet på Rieju'en ikke er så godt/stærkt som på TZR'en.


Håber i kan hjælpe med mit valg. Skal være god at køre på, da jeg har 30km på arbejde. også i dårligt vejr som f.eks regnvejr.

Og så skulle jeg gerne få den til at rende 90km/t uden ny cyl. karbu osv.. (fjernet begrænsninger)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha TZR VS Rieju Matrix
  • #1   7. nov 2009 havde klart gået efter TZR'en smiley Og hvis du holder dig under de forskellige % overstigelse og ikk kører over for rødt osv osv, sker der intet med pappet. Der os langt mindre risiko for at blive stoppet på en 45, end der er på en 30'er smiley

  • #3   8. nov 2009 arhhh en riejues stel er stærkt nok men ruster ..

    kommer os an på din højde (:


  • #4   8. nov 2009 din rieju's stel ruster ikke mere end på alle andre... du skal bare lære at passe på den smiley vær over for din knallert som den skal være over for dig smiley sandsynligheden for at blive stoppet er den samme og især da tzr'en er en del større men ellers er det sq det samme men yamaha'en er sq nok fedest smiley og sådan nogle gear maskiner skal helst rende 80-90 ellers kan de ikke trække... og plastiken holder sq fint det plækker ikke så let kom man kunne tro!! men vælg tzr smiley

  • #5   8. nov 2009 kp - Sandsynligheden for at blive stoppet er nu størst på reiju'en smiley Det en 30'er og dem er der meget fokus på lige pt.

    Det er en mc lignene knallert på cykelsti, kontra en på vejen smiley Politiet er vandt til eu45 mc lignene knallerter, som feks rs50 etc. Så de kigger ikke nær så meget efter dem mere, som hvis de så en mc knallert på cykelstien smiley


  • #6   9. nov 2009 Okay super svar alle sammen!!
    tænker lidt, hvor hurtigt mener i så tzr'eren skal kører for at jeg ikke skal være nervøs ??
    Og forstod ikke helt russer60, mener du at tzr ikke kan rende 90 eller mener du at hvis den gør er der chance for at miste kortet?


Kommentér på:
Yamaha TZR VS Rieju Matrix

Annonce