{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

bws har fået tæsk. {{forumTopicSubject}}

hey sg, jeg prøver igen. jeg var ude og køre søndag nat på min dejlige bws med ny cylinder, den kørte fuckin dejligt, den trak for sygt og nåede godt hundrede, jeg kørte fra bilerne med en god fart der hvor de måtte køre 80 smiley når, men jeg vælter så pga lorte sne og min knallert ryger ned på siden og rammer et træ, eller sådan et hegn der beskytter træerne, med godt 40-60 i timen, kiggede ikk rigti på speedo da det skete, da jeg kom til live igen, med blød og huller i alt mit tøj, gik jeg over til min bws, den var ikk slukket eller noget som helts, en holdbar knallert, bortset fra at skjoldene lå i hundrede vis at stumper, og min forgaffel er vildt skæv, men da jeg så fik ordnet den lidt, altså stadig bollede skjolde, og foraffel, nu kører den bare slet ikk ligeså godt? kan det være pga forgaflen giver modstand, eller hvordan? det virkelig trist, den kørte virkelig som en sand drøm før, og startede altid i 2 hug, nu kører den 80, og er laaang tid om at komme der op, og starter i 10 hug eller sådan.`? håber i kan hjælpe guys.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bws har fået tæsk.
Kommentér på:
bws har fået tæsk.

Annonce