Puch vs Yamaha? Puch vs Yamaha?
Hejsa folkens, har lige et lille dilemma, jeg har i en handel fået 1stk puch monza komplet monteret med en daytona 6gears motor + 1stk monza 3 gears adskildt, sandblæst stel osv, ideen var så at jeg bare ville sælge daytona motoren + stellet fra, og så opbygge en komplet lovlig 3gears monza, alle stumperne er jo til det, + der er nyt stempel osv i 3gears motoren..
Men, nu sidder jeg lidt og kigger på Yamaha 4 gears, og så får jeg sgu lidt lyst til at få fat i sådan en igen, ved godt at de måske ikke holder helt lige så godt, men en helt "original" opbygget yamaha uden anderøv osv kan jo osse blive rigtig fin + det er stadigvæk til at skaffe stortset alle dele til sådan en endnu, og den skal jo bare køre helt lovligt uden tun osv... Ved ikke helt hvad jeg skal..
Hvad ville i gøre??
Mvh Poul
Godt nytår
sep 2008
Følger: 62 Følgere: 64 Scootere: 13 Emner: 120 Svar: 756
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 60
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.651
Af de 2, helt klart en puch, men det bedste er nu en original Kreidler, der fåes bare ikke bedre.
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.651
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 40
Carsten K - Ok, jeg ser lige hvad jeg finder frem til, men uanset hvad, så skal jeg bare have solgt den daytona på et tidspunkt, vil bare have enten en lovlig puch eller yamaha at trille på arbejde på.
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 40
Puch vs Yamaha?