Suzuki Estilete {{forumTopicSubject}}
Hey!
Jeg er lidt fortvivler over min Suzuki Estiletes brændstof økonomi. Jeg har lige sat Polini sport 70cc på den, og den er nu gået fra ca 28 km på literen helt ned til 11 km på literen.
Dog er det målt under ekstra ustabilt bykørsel. Men jeg giver ikke engang bundgas da den jo lige skal køres lidt til inden.
hvad kan det være? Skal den have mere luft? Andet?
Endvidere er jeg i tvivl om dysen. Lige nu sidder der en 70'er i hvilket jeg går ud fra er for lille, så får snart en 80'er hjem. Er det nok? Vil større dyse hjælpe på forbrændingen og derved bedre økonomi. Varmesætning risikerer jeg vil ikke med min 70'er under rolig kørsel, vil gerne køre lidt indtil jeg har min 80'er, eller?
Jeg har ikke den helt store forstand på scootere. Hvilke blandinger indstiller man på? Fed mager blanding er det det samme som luft indstilling? Synes mit udstødning bliver meget varmt, rødglødende og der står flammer ud af det når man stopper. Lol. Har det noget med blanding at gøre? Jeg får snart proma på
Håber i kan hjælpe! Det her er dyrt i længden, især når man er studerende. Vidste godt at den ville gå mindre på literen, men så meget mindre. huh.
De bedste hilsner
- Anders
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Suzuki Estilete