{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

NOGLE DER VIL KØRER DMU PÅ LOLLAND!?? {{forumTopicSubject}}

Heey SG!!

Jeg tænkte på om der er nogen der kunne være friske på at starte til DMU på Gokart Banen i Rødby?? smiley

Fordi at jeg er igang med at starte noget op!! Og ALLE ER VELKOMNE!! men det kræver lidt penge for lovpligtigt tøj (kan jeg evt. skaffe MEGET billigt) og for medlemsskab af DMU!! smiley Men til gengæld er det lovligt at prøve sin tunede maskine af og kører løb!!! smiley

Der er egentlig ikke nogen regler for hvor lidt HK ens scooter må have, da der er 2 klasser (11 HK som siger sig selv, og SuperSport som er Frit for ALLE scootere på 0-70 ccm).. Og hvis det er kan i skrive til mig hvis i vil have hjælp til at finde billigt tun! smiley

Det ville være dejligt hvis folk ville snakke med deres forældre om de ville være med til at starte det op og være med til at holde forholdne som man skal.. Der skal bl.a uddannes "Officials" (det tager vist ikke lang tid, man skal vist bare kende reglerne.. men det kommer der mere om hvis der er nogle forældre/voksne der vil det)..

For at hele dette MEGA projekt kan lade sig gøre, bliver vi nød til at skaffe MINDST 15 medlemmer, og jeg kommer til at bruge en HELVEDS masse timer på det!!

Men skriv hvis du er intresseret og har tid! ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NOGLE DER VIL KØRER DMU PÅ LOLLAND!??
Kommentér på:
NOGLE DER VIL KØRER DMU PÅ LOLLAND!??

Annonce