{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

cylle vs cylle vs cylle.... {{forumTopicSubject}}

tja har set på nogen forskellige sports cyller.... nogen erfaringer???

Malossi Sport 70ccm. 47mm boring
Topperformances Racing 70ccm 47,6mm boring
Topperformances Trophy 70ccm. 48mm boring

ja fortæl hva i ved... hva yder mest... og ka standard krumtappen i min stalker holde til det??? se min opsætning... vil helst ik skifte mere end cyllen da penge ligger lidt tyndt...
lige nu kører jeg med standard dysse og standard kabu.... hvor mange numre ska jeg ca gå op når jeg skifter til en af cyllerne...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cylle vs cylle vs cylle....
  • #1   6. jan 2005 Topperformances Racing 70ccm 47,6mm boring den yder mest

• #2   6. jan 2005 det er bedst at sætte en karbu på og det giver oz lidt mere f.eks 21 dellorto

• #3   6. jan 2005 det er jeg ikk sikker på...!! og Malossi er 10 gange bedre kvali!! den holder meget bedre!!

• #4   6. jan 2005 hmm.. jeg ved ikk rigtigt krumtappen kan holde til det... men det er nok bedst at skifte... men når pengene ligger tyndt

• #5   6. jan 2005 tp racing yder mere end malossi sport

• #6   6. jan 2005 har læst at tp racing yder mer en malossi sport.... men malossi sport skulle os yde ret godt... og standard tappen på stalker ka ca klare 14000 rpm siger alle.... så sku ik behøves at skifte tap... malossi sport sku ta 10600rpm.... så.... men ved bar ik om det er rigtigt.... ska jeg op og ha en 21mm kabu??? er det ik nok med 17,5

• #7   6. jan 2005 Nick C..

Du kan godt tage en TP racing.. men lister lige over hvilke der yder mest, første er mest ydende cylle:

TP Racing
    TP Trophy
    Malossi Sport

Hvis din krumtap tager 14000omdr. så kan den godt klare tp racing, men der skal også lidt andre dele til jo, så hvis du helst ikke vil skifte andet ville jeg KLART tage en TP Trophy, den yder kanont, koster ingenting og du behøver ikke skifte noget, du vil snildt gå 100+ på speedo... Held og lykke :)..

og ang. inddysning, så køber du nogen dyser med forskellige størrelser af f.eks. 10, så f.eks. 70, 80, 90, 100, 110 .. ved ik lige hvad din std. dyse er, og så sætter du de forskellige i, og firtakter den så skal du gå længere ned i dyse, og når den stopper så prøv at gå lidt op, til den firtakter igen, og så ned til hvor den lige præcis ikke gør smiley

• #8   6. jan 2005 til biker... tak for det... jamen hva vil du ellers skifte for at bruge tp racing???? har da lidt ektra men ik det store....

Kommentér på:
cylle vs cylle vs cylle....

Annonce