371 visninger
|
Oprettet:
cylle vs cylle vs cylle.... {{forumTopicSubject}}
tja har set på nogen forskellige sports cyller.... nogen erfaringer???
Malossi Sport 70ccm. 47mm boring
Topperformances Racing 70ccm 47,6mm boring
Topperformances Trophy 70ccm. 48mm boring
ja fortæl hva i ved... hva yder mest... og ka standard krumtappen i min stalker holde til det??? se min opsætning... vil helst ik skifte mere end cyllen da penge ligger lidt tyndt...
lige nu kører jeg med standard dysse og standard kabu.... hvor mange numre ska jeg ca gå op når jeg skifter til en af cyllerne...??
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 97
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 97
dec 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 112
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 97
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 97
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Scootere: 3 Emner: 133 Svar: 1.021
sep 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 136
Du kan godt tage en TP racing.. men lister lige over hvilke der yder mest, første er mest ydende cylle:
TP Racing
TP Trophy
Malossi Sport
Hvis din krumtap tager 14000omdr. så kan den godt klare tp racing, men der skal også lidt andre dele til jo, så hvis du helst ikke vil skifte andet ville jeg KLART tage en TP Trophy, den yder kanont, koster ingenting og du behøver ikke skifte noget, du vil snildt gå 100+ på speedo... Held og lykke :)..
og ang. inddysning, så køber du nogen dyser med forskellige størrelser af f.eks. 10, så f.eks. 70, 80, 90, 100, 110 .. ved ik lige hvad din std. dyse er, og så sætter du de forskellige i, og firtakter den så skal du gå længere ned i dyse, og når den stopper så prøv at gå lidt op, til den firtakter igen, og så ned til hvor den lige præcis ikke gør
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Scootere: 3 Emner: 133 Svar: 1.021
cylle vs cylle vs cylle....