Andre forumemner med "Sonic værdi"
sonic værdi?
hey sg, har en sonic (ikke den der er her på sg) som jeg skal sælge, og vil vide hvad den er værd, den mangler front skjold, er ikke særlig køn, mangler også cylle, karburator, tændningen skal skifte...
hey sg, har en sonic (ikke den der er her på sg) som jeg skal sælge, og vil vide hvad den er værd, den mangler front skjold, er ikke særlig køn, mangler også cylle, karburator, tændningen skal skifte...
Skrevet af: Team-BV ..(O).. - 19. maj 2013
sonic værdi?
Hvad er mit sonic projekt værd? Billeder af den er i fotoalbum Mon det kan lade sig gøre at bytte med en dirtbike eller en chopper? :)
Hvad er mit sonic projekt værd? Billeder af den er i fotoalbum Mon det kan lade sig gøre at bytte med en dirtbike eller en chopper? :)
Skrevet af: *Dak Dakke Dak* - 14. apr 2013
sonic værdi
hvad er sådan en fætter her værd, den er std med 45 rør på. køre 65 forlys og baglys virker, min gæt ville være 4000 ca,
hvad er sådan en fætter her værd, den er std med 45 rør på. køre 65 forlys og baglys virker, min gæt ville være 4000 ca,
Skrevet af: mathias r - 7. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
- Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
- skifte ventilator 750 kr.
- Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
- Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
- Garderobe 500 kr.
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 33 Svar: 775
sep 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 12 Emner: 239 Svar: 564
jun 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 25
Sonic værdi