ssm mislyde? hjælp søges {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har lige byttet mig til en suzuki street magic.
Den kører fint nok da jeg prøvede den inden handlen var afsluttet, tog gassen fuldt ud og det.
Så da han var smuttet smed jeg lige et polini evo filter på den, den startede i første, men da jeg så gav bundgas døede den ud, ved godt det nok er større dyse den skal ha' nå.
Jeg kørte så en tur da jeg havde skiftet tilbage til det der sad på før, standard, men ikke fra en ssm, ved ikke, måske hot 50, den tog gassen fint nok til den kom op i omdrejninger der døde den ud igen, lidt, så man skulle lige slippe og give gas igen, så tog den ved.
Men der kom sådan en mislyde som om rullerne bare kørte og hoppede rundt nede i den, sådan en lyd, men det var kun når den kom op i omdrejninger.
Så da den holdte stille og i tomgang da jeg kom hjem kom der sådan en tik tik lyd nede fra motoren, er det en mislyd?
Det skal lige siges jeg ikke havde udluftet motoren efter jeg havde byttet rundt igen, kunne det muligvis være det?
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 108
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 7 Emner: 94 Svar: 554
Tidligere ejer sagde at det var fordi at der ikke var olie pumpe på den.
blander selv benzinen.
Han siger også grunden til at den dør ud er fordi der ikke er mere at komme efter i cylinderen.
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 108
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 7 Emner: 94 Svar: 554
ssm mislyde? hjælp søges