{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Modstand under kørslen. {{forumTopicSubject}}

Altsåe siden jeg fik en ny blok til min sfx og smed alle andre dele over har der været nogle små problemer.

- Får startet sfxen, men den trækker ikke ordenligt som den plejede, det er somom der der modstand et eller andet sted, der kan være adskillige grunde til det. .. Jeg startede med at tjekke krumtapslejerne, de havde det helt fint, man kunne ikke rokke på krumtappen på begge sider..

- Så har jeg 3 ting der evt kunne være galt.

1) fandt ud af at blæserhjulet på variosiden var slebet helt rund, hvor der normalt plejer at være sådan en hak. Kunne det evt være det der er problemet? (får en ny her snart, så kan jeg også fortælle videre om det er det)

2) Evt er gearing samlet forkert, på den måde af at der sad sådan nogle små afstandsskiver eller hvad man nu kan kalde det og det kunne godt være jeg mangler et par af sådan nogle "PRAGTFULDE" eksemplarer.. tror der sidder 2 af sådan nogle skiver i, husker ikke helt hvor. men hvis i kender et link til hvordan det skal sidde så link please med billede helst. bare en lille guide eller lign.

3) Jeg fik noget Gearkasseolie hvilket bruges til fs1 osv osv.
kunne det måske være problemet?

... tak for i gad lytte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modstand under kørslen.
Kommentér på:
Modstand under kørslen.

Annonce