Hjælp: Skyder, prutter og hakker. {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Nu har jeg sådanset været alt igennem på min scooter, og er på helt bar bund nu.
Min stalker skyder ved fuld gas og "dør" nærmest, som om den går ud i tændingen.
Vi har skiftet tændrør, skiftet choker, tjekket og renset kabuen, skiftet dyse både op og ned. Tjekket hele ledningsnettet for kortslutninger som kunne tage tændingen.
Foruden det, er der helt ny cylinder,stempel og krumptap på selvom det jo ikke rigtigt har noget at sige.
Er der nogle som har prøvet lign. og evt. har et svar på det? Jeg har en video på det, desværre gider min computer ikke lige finde min telefon via. usb porten.
Hvis nogle har prøvet det, og har en evt. løsning så skriv det endelig. Jeg har brugt uendeligt mange timer, (ca. 3-4 timer) hver aften hele sommerferien igennem. Men stadig ikke fundet problemet.
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 56
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 25 Svar: 249
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 8
hvis jeg lige har startet den og giver fuld æde så køre den helt fint, når den kommer op og runde topfart og jeg holde den så begynder den at skyde luft ud af udstødningen og dør. Min teori er bare at den simpelthen ikke få noget benzin , men har skiftet Benzinfilter rensen vacum/kabu,slanger næsten ALT. Martin - B , hvorfor skulle de være tændingen ?
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 25 Svar: 249
Min skyder godt nok benzin, flammer etc. og det skulle være tændingen fordi den så sætter ud i tænding, og ikke får gnistet i tændrøret så der er ekstra benzin, hvilket eksplodere når det kommer ned i udstødningen.
Hjælp: Skyder, prutter og hakker.