{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch K HJÆLP
  • #1   14. aug 2010 du hakker stempelet piller plumben og polere skylle kanalerne bore studsen op ellers så kan du købe et 11 tandhjul så din gearing bliver 11/45

• #2   14. aug 2010 Du kan også bore/slibe i din udstødningsport så får den et bedre bundtræk

• #3   14. aug 2010 Skal fortælle dig en lille historie.

Startede i 1986 med puch. 1987 kom puch 2 gear. Pisse fin. Den kørte som var der lige kommet nyt fordæk på. Holdte den sataneme original. Et par uger efter dette, kom den altovervindende puch flagskib. PISSE fin. jeg kørte i den frie natur og nød omgivelserne med puchhjelm på hovedet. Genspejlingen af lyden af dette dejlige fænomen af køretøj var sataneme fin! Siden den dag, har jeg ikke rørt anden end de skiiiie orignale puchs!

• #4   14. aug 2010 Skal fortælle dig en lille historie.

Startede i 1986 med puch. 1987 kom puch 2 gear. Pisse fin. Den kørte som var der lige kommet nyt fordæk på. Holdte den sataneme original. Et par uger efter dette, kom den altovervindende puch flagskib. PISSE fin. jeg kørte i den frie natur og nød omgivelserne med puchhjelm på hovedet. Genspejlingen af lyden af dette dejlige fænomen af køretøj var sataneme fin! Siden den dag, har jeg ikke rørt anden end de skiiiie orignale puchs!

Kommentér på:
Puch K HJÆLP

Annonce