{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Fz50: Problem med larm fra moteren. {{forumTopicSubject}}

Hej Sg.. Jeg har denne fz'er stående derhjemme, den larmer meget fra (omkring kaburatoren), Da jeg var ude og køre langt begyndte den at ryste og larme meget og derefter gik den ud, nogen som kan hjælpe ?

Ps. Kan en beskidt kaburator have stor indflydelse på larmen og uren kørsel ?

Alle forslag gælder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fz50: Problem med larm fra moteren.
  • #1   1. sep 2010 jeg ville se efter at karburatoren er spændt fast..

hvis det ikke var det, cyl og stempel efter ses.

der næst kan det være faldet en skrue ud bag svinghjul

• #2   2. sep 2010 Okay Tak... Har også en andet ting, jeg var ude og købe nyt gaskabel, og da jeg satte det i og havde spændt boltene fast, er det mega stramt at dreje i gas håndtaget? Nogen idéer ?

• #3   2. sep 2010 ja det har jeg , klaaaasisk fejl. du skal tage luft filter kassen helt af, dernæst skal du sørge for at alt kabel er der i over skud skal være nede ved karburatoren, ikke noget med at lade den være lang oppe ved styret, træk den ned til karbuen, og fordeleren skal være på midten af stangen som jeg kalder den. nu kommer pointen, det kabel der fylder ved karbuen (gas+choker) skal så gå lige bagud når den kommer ud fra det hvide plast skjold på stangen, forbi karbuen og så rundt op og ned, det skal passe med at kablerne gårforbi karbuen lige mellem de to luft indtag på filteret. sæt det sådan og sæt boxen på igen.

hvis det ikke tager der store bløde sving går det stramt.

ellers er der også svinget lige under gashåndtaget, det skal sidde rigtigt, det skal drejes i og evt må sku skille håndtaget ad hvis du har monteret kablet men har glemt dette. og svinget skal helst være i metal, det er det på kabler fra nogen uorig og eller på orig kablerne. fik et fra kgi i metal.

• #4   2. sep 2010 Tak for den lange forklaring, jeg prøver, og ellers skriver jeg igen;) men det luder som noget der godt kunne passe;)

• #5   3. sep 2010 ja selvfølgelig passer det,, har erfaring,, tjek min profil,,

Kommentér på:
Fz50: Problem med larm fra moteren.

Annonce