hjæp med min hot 50 :) {{forumTopicSubject}}
hej sg min hot den er sku bevet lidt mærkelig. i morges da jeg kørte i skole startede den helt fint, og den kørte som den plegede... men så da jeg skulle hjem igen idag kl. 13.40 ville den sku ikke starte, hverken på kickstarter eller på elstart, og der var ikke noget el på scooteren der virkede.. det tror jeg at jeg har fundet ud af hvorfor der ikke var.. (der var nogen der havde prøvet at kortslutter min scooter, men har så smadret en ledning ved hovedstikket der ser lidt vigtig ud (har ikke fået det lavet endnu))
men så nu når jeg har fået den hjem, fik vi den til at starte ved at sætte ny starter, og ny CDI på, men den prutter helt vildt og den vil kun stå i tomgang.
men nu kommer det mærkelige:
vi prøvede af en eller anden mærkelig grund at sæte scooteren op på en dunkraft, så baghjulet var frit, og så kørte scooteren helt fint i motoren, og der var ikke noget at komme efter, men når jeg så tog den ned fra dunkraften gik den ud lige med det samme...
ved ikke om det kan have nogen idflydelse, at jeg har en 40mm støddæmper forhøjer på, for når vi satte scooteren op på dunkraften blev motoren helt vanret, og når vi så satte den ned stod den lidt mere skråt, men så er det bare mærkeligt at den ikke har gjord det før for jeg har haft den forhøjer på i ret lang tid..
jeg har ikke tjekket det med støddæmperforhøjeren endnu, for er ikke hjemme..
jeg syntes godt nok det er mærkeligt, så vil blive glad hvis der er nogen der har en ide om hvd det kan være eller har oplevet det samme og så gidder skrive det til mig på forhånd takker..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
hjæp med min hot 50 :)