{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

ryster når jeg sætter igang? {{forumTopicSubject}}

har 2 fine speedfight's som der nu er begyndt at "ryste" meget når jeg starter op / sætter igang / begynder at køre

tror det begyndte efter jeg fjernede vario begrænsningen i dem. har først lige lagt mærke til det for ganske kort tid siden


men hva kan skyldes de gør det?

skal siges den ene er lidt slemmere end den anden / ryster mere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ryster når jeg sætter igang?
  • #1   20. sep 2010 prøv og tjek klokken på kobling,x mål den er den oval er det derfor smiley

  • #2   20. sep 2010 Gør min også, skal havde skilt min ad om et par dage, og håber jeg finder svaret smiley


    "Følger lige med"


  • #3   20. sep 2010 jeg har selv prøvede det nogle gange nu,det er ligsom den hopper i starten men så når man først er i topfart er der ikke noget,tybisk kan man også se det på klokken om den er blå,så laver man lige et x mål er det ikke det samme er den oval,og siger redsten sig selv smiley det kan da også være andre ting,men nu blev der nævnt vario,så er det det første jeg tænker,det kan også være hvis maskinen har kørt sygt mange km så kan remskive være tøret ind,så skal den lige smøres,hvis den er tøret ind kan den ikke give slip og det kan værste fald bøje din krumtap smiley

  • #4   20. sep 2010 min sf2 har gået 12'000 og min sf1 har gået 31'xxx (den der er værst)

    men sf1'eren klokke er lidt "blå"


    Torben N

    hva vil du så anbefale jeg gør?


  • #5   20. sep 2010 Min jog gjorde de for en uges tid siden, det var så fordi den havde smadret den ene bakke på koblingen smiley

  • #6   20. sep 2010 jammen jeg vil skilde remskive af,nu har jeg så lige fundet det her link
    http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=29022
    det første billede kan du se remskive er afskildt og der er fedt med,før du kan komme der ind sider der en kappe som du lige kan vride op med en skrugetrækker kan side stramt,men når den er af ser det sådan ud på billede,der sider ger to eller tre tapper det er snasket ind i fedt,bare godt med fedt på,så lige mærke efter om den køre godt ind og ud,så tjekker du lige den skål,så er der inlig ikke meget mere der at gøre,enlig ikke spænd den op i et skrugestik det kan du bøje skiverne ved,har set det sygt mange gange,det er også en ting der kan rydste hvis man har gjort det såden,jeg plejer og bruge lufttryk og min fod med at trykke ned på kobling så det ikke springer op i hovede på en smiley og hvis ikke luftftyk så bruger jeg en sur gammel skrugetrækker og en hammer og banker den løs ude på siden af møtrik,det samme gør jeg også når den skal være skruget fast,fusk men det virker smiley


  • #7   20. sep 2010 jamen prøver da engang xD

Kommentér på:
ryster når jeg sætter igang?

Annonce