{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang politi og bøder
  • #1   20. sep 2010 tror han mener hvis man ikke har taget kortet ? eller hvis man er 15

• #2   20. sep 2010 seriøst smiley hvad hvis den er ulovlig?

• #3   20. sep 2010 Jeg har kørt, fra jeg var 15 til 19 uden at blive stoppet, uden kort smiley det handler bare om at kunne køre hurtigt nok og finde de rigtige veje.

• #4   20. sep 2010 Det sidste du skal tænke på er da den bøde du får. Den er latterlig lav. Problemet er hvis du påkører nogen eller kører ind i en bil eller andet.

For 6 år siden da jeg kørte scooter havde jeg en ven der var 15 år og derfor intet kørekort havde. Han kørte ind i siden på en audi som kørte ud for fuldt stop. Alligevel fik min ven skylden da han ikke havde kørekort til knallert.

Forsikringen gik ind og dækkede skaderne på bilen, men krævede dem så igen fra ham da han fik arbejde. (41.000 kr) løb det op i ialt.

Sådan et erstatningskrav kan du hænge på i mange år. Hvis du kører en person ned og han får varige mèn kan det koste op imod 1 million.

• #5   29. okt 2010 Hvis du bliver stoppet og du ikke er 16 år endnu og knallerten er ulovlig får du en bøde og det kommer til at stå på din straffe attest og så kan du ikke blive bankmand eller sådan noget lignende i de 5 år det står på din straffeattest.

• #6   30. okt 2010 Lasse J: Det kommer ikke på din straffeattest hvis du tuner din scooter! Hvis det gjorde er det også de færreste der bliver bankmand som 21 årig. Desuden er det kun 3 år det gælder for de offentlige. Så den holder ikke helt.

Kommentér på:
ang politi og bøder

Annonce