reg. attest problemer ! {{forumTopicSubject}}
Hei.. har for nyligt købt mig en senda fra 09 af (fra ham her http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=105060). Da jeg købte den blev vi enige om at han skulle sende registrerings attesten til mig, fordi at den lå ude ved hans far... fint nok.. den så vi så ikke noget til den første uge, hvorefter vi ringede ned og snakkede med ham, hvor han sagde at han ville sende den igen, da den kom tilbage med posten fordi der ikke var skrevet navn på.. fint tænkte vi.. så ventede vi 4 dage, hvor den så stadig ikke kom.. så ringede vi til hans mor (fandt hende på krak), hvor hun sagde at den lå i hans pung, som han havde lagt i "bagagerummet" på knallerten, hvilket 100% var en løjn.. derefter aftalte vi at hun skulle sende den mandag ellers kommer vi ned efter den, selvom vi skal køre de der 150km. (det truede vi hende med)..
Hvis vi ikke får den her engang i næste uge, hvad kan vi så gøre? kan man få lavet en ny registrerings attest hvis man får begge parters underskrift etc?
Jeg kører stadig med hans nummerplade & forsikring, samt jeg har heller ikk omregistreret den endnu,, derfor truer jeg ham os med det, (at jeg køre fra politiet, og køre på maskinen ubegrænset hvilket jeg også gør)
Pls hjælp.. hvad skal jeg gøre ?
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
hvis det var mig havde jeg anmeldt det - og håbe på der ville ske noget-
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 36 Svar: 98
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 7 Emner: 143 Svar: 3.440
Ellers hjælper de gerne dig hvad du ellers kan gøre.
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 118 Scootere: 5 Emner: 127 Svar: 1.467
Det jo ikke hans fejl at den gamle ejer ikke har styr på det, når du sælger til med reg attest, så skal man sku da have den med også, og hvis de så aftaler at han skal sende den pga fejlen, så gør man det.
I din sag ville jeg sige at du skal snakke med politiet eller hvem der nu håndtere sådanne sager, da knallerteren stadig er hans, selvom du har betalt ham for den.
Så han kan faktisk bare komme og hente den ved dig uden du kan gøre en skid, så ellers er der ikke andet for at levere den tilbage og få dine penge igen, også må han få styr på det til en anden gang.
aug 2009
skal man ikke have begges underskrift ?
aug 2009
ingen chance for at jeg levere den tilbage :D..
har bar mega lyst til at tisse på ham...
ved du om man skal bruge reg. attest for at få den forsikret etc?
eller er det bare en god ide at have, når den engang skal sælges ?
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
og han navn og hvor han bor bagefter køre du til skat og snakker med dem om det!
aug 2009
mest hjælpfulde indlæg so far.. dankeschon
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 5 Emner: 39 Svar: 116
aug 2009
Gammelt indlæg :P..
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
men fik du da papir på den
reg. attest problemer !