Man skal sgu passe på... {{forumTopicSubject}}
Vil bare lige minde folk derude om at passe på sin scoots.. Mig og en ven kommer kørende, på vej hjem fra gym, (mig på stalker, ham på peugeot). Vi stopper så lige hurtigt, da min ven kan se min bagskærm rammer mit hjul. I det vi holder stille kommer 3 indvandrer på en scooter kørende og stopper. En af dem står af og går over mod min ven og river ham i armen og spørg "hvor har du den scooter fra?". Min ven river sig løs af hans greb og skynder sig at køre udenom, i mens indvandreren prøver at få fat i ham.. Denne gang skete der heldigvis ikke noget, men det er bare lige en påmindelse!! Der er folk der vil nakke din scoots;
Kør væk mens i kan, ikke bliv holdende og hør på hvad de har at sige (vente på at blive slået af..)
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 10 Emner: 21 Svar: 113
mar 2009
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 13 Emner: 113 Svar: 347
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 101 Svar: 259
Sgu ikke når vi er 2 gutter, mod 3, hvoran den ene var satans stor!
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 10 Emner: 21 Svar: 113
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 101
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 101 Svar: 259
Tja, så er det nok to forskellige ting, for sådan hænger det ikke sammen her De har sgu lige taget turen ude fra Volsmose, på deres fucking taber knallert, men tror sgu nok de har nosser når det kommer til stykket.. Tvivler på de ville skride, det ville jo krænke dem totalt, specielt når de lige skal spille smarte overfor hinanden.
Man skal sgu passe på...