{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "lodret og vandret"
lodret og vandret
hvilke scoot er lodret og hvilke er vandret?
Skrevet af: [Team S.H.I.T]''Don'' B - 12. okt 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lodret og vandret motor?
  • #1   30. sep 2010 Motoren er som sådan ikke skod men pga måden den er fremstillet på er den temmelig begrænset. Men snakker vi lodret i al almindelighed så skal du bare kigge til cross verdenen eller til samtlige gearmaskiner herhjemme for at se lodrette motorer i massevis som smider masser af hk. Det er altså udelukkende pga konstruktionen af de lodrette scootere motore med membran i siden af cylinderen de er ineffektive.

• #2   30. sep 2010 der er ikk en skid i vejen med lodrette motore? hvis du behandler og indstiller dem ordenligt, så er de lige så gode som alle andre. min bws er sku da lige så hurtig som MANGE hpr scootere, både med hiper og vandret mina. og jeg har aldrig haft problemer med den!

• #3   30. sep 2010 [B.I.C] • •Mahoney• • .
    Du smider næppe 20+ hk med din lodrette motor. Dermed ikke sagt at de ikke kan blive hurtige men de er altså ikke nogen højtydere pga membranen er pis lille osv.

• #4   27. dec 2010 Lodret er sgu ikke lort, det jer der er nogle lorte...
    Min bws kørte ebeklagligt og den var der sgu intet i vejen med den..

Jeg er igang med at bygge en modifesert yamaha slider motor.. og den skal med til dhs, næste år så får vi sgu se når jeg nakker alle de vandrette motore i sprint!!

Kommentér på:
lodret og vandret motor?

Annonce