382 visninger
|
Oprettet:
hot 50 der fucker {{forumTopicSubject}}
hej folkens, jeg ved siåelhent ikke hvad der er galt med min hot 50; jeg har skiftet cylle og stempel og så godt køerskjold rundt om, men så idag da jeg var ude og køre så gik den bare ud og ved ikke hvad der er galt
min opsætning består af 70cm cylle, 88 dyse, knækudstødning, powerluftfiltre, og aner sipelhent ikke hvad der kan være galt :S
please hjælp mig
mvh mikkel
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Scootere: 3 Emner: 87 Svar: 309
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
for så ja jeg har haft den startet og kørt på den idag da jeg havde skiftede cylle og stempel,
og så da jeg havde køre på den i 20 minuter gid den død
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
Din 88 dyse er passende til std filter, men med powerfilter der får den for meget luft og for lidt benzin.
Derfor bliver den alt alt for varm og det er støbejern meget følsomme overfor.
Du kører sikkert også med oliepumpe som skyder olie ind der svarer til 50ccm
Men din motor er nu 70ccm som er 40% større end 50ccm men det er jo oliemængden til 50ccm som den får.
Værst bliver det idet at du sikkert ikke har kørt stille og rolig ved kun 40km de første 100 km og derefter 60km de næste 200km.
Du har sikkert bare åbnet op for skidtet?!!
Måske har du endda "klemt" G-ringene for at få dem på plads ved krydspinden, eller ikke fået dem rigtigt på plads, så de er vandret ud i skyllekanalen.
Er jeg pessimist eller har jeg ret?
Og hvis jeg har, hvor mange af punkterne har jeg ret med?
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
skal jeg så have noget andet end støbejern ??
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
jeg skal bare kunne bruge den til hverdag og den skal self køre stærkt
så hvad ville dit foreslag være ?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
Det sparker røv og det holder længe.
Husk at skifte til dyse 120 INDEN du starter den op med den nye cylinder.
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
Hvor på sydsjælland bor du?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
Min vens Hot 50 har alu cylinder, 17,5mm og GG og den passerer 90kmt på speedo.
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
jeg bor 5 km fra køge i en lille by der hedder ejby
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 454 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.099
Dysen gør at den får meget mere benzin og dysen sammen med olieblandingen er de 2 vigtigste ting på en 2takter.
Hvis du har std karburator på med powerfilter, så tror jeg at dyse 105-110 vil være passende.
Mit råd til dig må også være at skifte til 17,5mm karburator og sætte std filter på igen med Malossi indsats. Medmindre at du er totalt ligeglad med hvor meget den larmer.
hot 50 der fucker