{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

politiet bliver dårliger og dårliger, {{forumTopicSubject}}

jaah som over skriften siger bliver de dårliger og dårliger til og fange knallerter og scootere, smiley det hele startede med at jeg var på vej til ræs på striben i esbjerg på min senda, med min eks kæreste bag på , og hendes søster og hendes kæreste på hans rieju, og jeg kommer kørene ca 35 til 40 kmt og så ser panserene og en cevil politi bil,, og så sætter på alt deres disko blink i gang og sætter efter mig smiley og jeg giver den jo bare gas, og drejer ned af en side gade, og der kan de ikk komme igemmen, så de løber efter mig men der er jeg længe væk ca 10 min efter bliver jeg ringet op af en ven og han siger jeg er sindsyg fordi jeg kørte så stærkt i gemmen de små veje og så så han også den rykkede på baghjul, smiley og så igår kommer jeg kørene på min lille brors ciao, køre uden hjelm med en mælke kasse bag på og en udstoppet måge tapet fast oven på lygten ;D og så ser jeg så en bil som ligner den cecil bil fra i fredags, og ganske rigtig ja det er sku den med samme mand i den, han ser mig så og genkender mig lige på stedet, han giver den så gas og køre så efter mig han prøver og smadre med med døren 2 gange og køre op i mig et par gange, men det lykkes mig så og slippe væk på en STD CIAO ! kan godt forstå de vil have scootere ned og køre 25 kmt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiet bliver dårliger og dårliger,
Kommentér på:
politiet bliver dårliger og dårliger,

Annonce