Så blev det min tur.. {{forumTopicSubject}}
TIl at ryge på røven!
Uheldet skete igår, og var en soloulykke, det var simpelhen glat!
Jeg, som mange andre herinde, trods min alder syntes det er RØVsjovt, at bagenden glider når den får gas i et sving. Men igår gik det sku galt, jeg kommer kørende, langsomt med omkring 25 km/t, bremser ned, drejer til højre og accelerer, her går det så galt.
Bagenden glider, og jeg syntes selvfølgelig det er skide morsomt, så jeg vedligeholder ''driftet'', men så, er det sådan at der kommer et stykke, der er rent is, og meget glattere end det andet jeg har kørt på - så scooteren glider, på tværs af vejen, og så får baghjulet fat i en snedynge, og jeg bliver kastet af scooteren, ned på mit højre kraveben.
Så ringer jeg til min kære svigerfar, og fortæller op og ned. Afsted til skadestuen, til røgten, for at finde ud af at kravebenet er rykket 45 mm i det hele, trykket kraveben, og ude af arbejde i 14 dage..
Det er nok sjovt at køre i snevejr, men for satan - pas nu på
Undskyld tastefejl osv, det hele er skrevet med venstre hånd xD
feb 2008
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 10 Emner: 3 Svar: 699
aug 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 7 Emner: 35 Svar: 163
Og nu er det ikke for skal spille hellig, eller komme med prædiker, men bare for at fortælle min historie, om mit første fald!
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 59 Svar: 734
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 585
- og ja, der er godt nok glat nogen steder! man burde slet ikke køre på scooter i sådan en vejr, selvom jeg også selv har været ude at køre et par gange. det er sgu for farligt...
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
har selv været nede 4 gange i år pga for meget leg, dog sådan rolkige fald hvor der enu ik er sket andet end min kuglepæn i lommen smadres den ene gang xD
okt 2007
Følger: 140 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 337 Svar: 9.102
feb 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 552
men god bedring.
jeg har dog kun været nede og kysse jorden en gang
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 144
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.885
min smx er lidt for farlig og gøre det -.- selv et 35 graders sving til højre med en fart på ca 5-10 km/t ka få den til og skride uden gas
den glider mere end et sæt gode skjøjter -.-
men er ik vælted endnu på min smx !:D
kun 3-4 gange på min comet i den sygeste spritter og med masser a sne og is xD
Så blev det min tur..