{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Probs med Eks. harddisk {{forumTopicSubject}}

Som sagt har jeg en ekst. harddisk på 1.5 TB kun desværre.
men anyways, jeg er nu begyndt med at få problemer med at smide en af mine film over på harddisken. den siger at filen er for stor til destinationsfilsystemet?

hvorfor? vil jeg gerne vide.. og nej har stadig masser har plads endnu.. og vi snakker om 763 gb smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Probs med Eks. harddisk
  • #1   6. jan 2011 Fordi du har Fat32 System så kan du ikke overfører mere end 4Gb af gangen smiley

Du skal formater din harddisk til NTFS så kan du overfører lig så storer filer du vil smiley

• #2   6. jan 2011 Ja stort set alle eksterne lagernehder er altid formateret som Fat32 til at starte med, men dette er et gammelt system, som er langsomt og ikke kan håndtere filer på over 4,xGb. Så formater til NTFS.

Jeg mener godt man akn formatere fra fat32 til NTFS(muligvis er det igennem et program) uden tab af data, men jeg ville KRAFTIGT anbefalde at tage bakcup inden du formatere, for det kan sagtens være at du mister alt data når du formatere.

• #3   6. jan 2011 Gør følgende :

Start din kommandoprompt op, i windows 2000/NT/XP gøres det var at :

1) klikke på start
    2) klikke på kør
    3) skriv cmd i den kasse som kommer frem
    4) Tryk på ok

Nu har du kommando-prompten foran dig, her skriver du :

convert e: /FS:NTFS

Det betyder, at du vil få dit e: drev konvereret til NTFS fra FAT/FAT16/FAT32. Ønsker du at gøre det med et andet drev, ændres c: bare til dit drevbogstav.

• #4   6. jan 2011 Lnagt lettere gøres det altså i "Denne computer" hvor du bare højreklipper på harddisken og vælger "formater". I menuen vælger du så bare NTFS, formaterer og så kører det.

Søren din måde er den gamle nørdede måde;)

• #5   6. jan 2011 hvis han har meget data på harddisken. så er han fri for at formatere harddisken , så bliver der ikke slettet noget data ved at tage min metode smiley

• #6   6. jan 2011 Har selv gjort det på sørens måde, da det virkede lettest med så mange data på harddisken smiley

Kommentér på:
Probs med Eks. harddisk

Annonce