{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Stjålet profilbillede {{forumTopicSubject}}

Fra betingelserne:
"Hvis du finder beviser på en falsk brugerkonto eller scooter, kontakt da en hjælpe-administrator og stem brugeren ud (1.9 Udstemningssystemet). Lad være med at bruge Forummet til at skrive om brugerkonti eller scootere der måske er falske, da disse indlæg bliver slettet uden varsel, og eventuelt kan medføre en advarsel jf. reglerne om brug af forum."

------- Bemærk at jeg IKKE hænger nogen som helst ud i denne tråd! Intet brugernavn er skrevet nogle steder. -------

Jeg fandt forleden en bruger herinde, som har stjålet mit profilbillede og bruger det som sit eget. Jeg er meget glad for min lille hot, og tåler ikke at andre tager 'æren' for mit arbejde på den.

Jeg har skimtet brugerbetingelserne:
- Der er ophavsret på alle billeder.
- Flere regler mht. opførsel (jeg kontaktede ham og bad ham stille og roligt om at fjerne billedet i en venlig tone, hvor svaret var knapt så formelt).

Jeg har selvfølgelig givet ham en udstemme, men jeg læste også i betingelserne, at en bruger først bliver tjekket af en administrator når der er et vidst antal udstemmer. Jeg kan samtidig ikke tage direkte kontakt til en administrator da dette vidst ikke betragtes som en grov overtrædelse (i andres øjne).

I princippet kunne brugeren lige så godt have nakket alle mine billeder og oprettet hele scooteren som sin egen, men det drejer sig som sagt kun om et profilbillede af min matsorte/hvide hot.

Så hvad gør jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet profilbillede
  • #1   7. feb 2011 Du ta'r en klud og tørre næsen og løber hen til din mor, og tørre øjnene i hendes kjole og vræler "MOOOOOAAAAARRRR der er en der har snuppet mit profilbillede på Scootergalleri, hvad skal jeg gøre!?"

• #2   7. feb 2011 hahaha vær dog glad for nogen gider at bruge det billed? for køn er den da ikke

• #3   7. feb 2011 Det var da nogle utroligt intelligente svar i kunne komme med der ?

Jeg ville skrive til en admin under alle omstændigheder for på billeder er der copyright og du er ejeren af dit billed ! så bare fat i en admin og få dem til at kigge på sagen.

• #4   7. feb 2011 SSJ - Det er fordi det er et uintelligent forum, og scootergalleri er generelt meget useriøs smiley

• #5   7. feb 2011 BiiitneN og Lyø: Hvis I ikke kan være saglige omkring emnet, så vil jeg helst være fri for jeres 'hjælp'.

• #6   7. feb 2011 fed kommentar Lyø!

//MDNC

• #7   7. feb 2011 Æ'' BiiitzeN ~ Upcomming Hebo Manston RED TOP SMT ~

- Fordi at andre folk ligger hovedet fra sig og bliver meget større i munden end de plejer at være, kan du da vel godt svare ham på en ordentlig måde istedet for det der ?´

Jeg mener bare at hvis i nu selv en dag ville have svar på noget, ville det da være federe med nogle svar man kunne bruge istedet for 300 personer der skriver :

"Boten anna !!! "

"Din mor er slappere end min mor?!?!"

"Din scooter ligner en øjenbæ af dimmensioner !! HAHAHAH"

Jeg kan slet ikke tage de ting der sériøst, for det kan godt være hans scooter ikke er god nok i jeres øjne, men for ham er den måske 1 million værd ?

• #8   7. feb 2011 wow, wow, wow gear lige ned mester, jeg har ikke sagt noget om han scooter, jeg har udelukkende sagt at det er et åndsvagt emne, og at han burde være smigret over at nogen ville bruge hans billede som profilbillede, det ville jeg...

• #9   7. feb 2011 Ej det var nu ikke helt det du skrev smiley så vidt jeg kan læse mig frem til så mente du at han skulle græde snot hos hans mor. Men ville det ikke være bedre evt. at hjælpe ham eller holde sig ude af hans tråd ? Jeg ved godt at du ikke har svinet hans scooter, det var ham den anden der havde gang i det. Men du svarede ham jo heller ikke ligefrem pænt ? smiley

• #10   7. feb 2011 SSJ - Næsten :b. Men jeg skriver bare hvad jeg Tænker/mener når der kommer sådan nogle lamme emner op, det er en svaghed jeg har smiley

• #11   7. feb 2011 Syntes nu jeg har set emner der egnede sig mere under "lam" kategorien, man må da sige han har brugt lidt mere end 10 sekunder på hans emne smiley men lad os lade den ligge her.

• #12   8. feb 2011 SSJ: Tak for hjælpen. Jeg prøver at hive fat i en admin eller to imorgen, og håber at de ikke bliver for pigesure smiley

BiiitzeN: Jeg ved godt hvor useriøs hele SG Forummet er, men det var på det tidspunkt den eneste løsning på mit problem. Det kan godt være at du synes jeg tuder, men det pisser mig bare af - selvom jeg vel burde tage det som en kompliment smiley

Jeg fik det jeg skulle bruge (og lidt til), så jeg smutter i seng smiley

• #13   8. feb 2011 en største straf en admin kan give er en sletning af kontoen.
    og hvad så...
    skide 29,- sådan ca.

Den største straf som du kan give ham, er at kontakte en advokat og køre en erstatningssag på ham.
    Det koster dig nok en del penge, men så er du sikker på at han lærer hvad copyright det er.
    Det har han allerede lært, som en del af pensum i skolen, men gør du såda, så glemmer han det ikke igen.

Han taber sagen og han skal sikkert også betale omkostningerne til din advokat,
    Eftersom at du allerede har kontaktet ham og han blank afviser det, så har han tabt sagen på forhånd.
    Hvis en admin sletter hans billede eller lign, så kan han jo bare lave en ny og så er beviserne væk.

Håber at dette kan hjælpe.
    ps. du kan søge om pri process.
    Det kostede mig 0,- at vinde over en svindel udlejer, der ville plukke mig for 9300,- for skader på en lejlighed, der ingen skader havde.

• #14   8. feb 2011 Ej nu stopper legen satme..
    Det er Ét billede!

Ellers så gør som Tommy siger.

• #15   8. feb 2011 Jeg har selv før oplevet det, dog bare hvor personen havde taget et profilbillede af MIG, og derefter ændret sit navn til svan s = svans.
    Jeg skrev derefter til en admin, da han overskred en regel.
    Adminen svarede mig, at han havde sendt ham en "trussel", og sletning af hans konti.der skete dog intet. - personen slettede ikke tingene, og admindm gjorde intet.
    Så skrev jeg til adminen igen, efter en halv månede, om det ikke snart var på tide, at han skulle ud, hvorefter jeg fik følgende svar: "få 5 af dine venner til at give ham en udstemme"
    Det gjorde jeg så, hvorefter han bare blev frosset..
    Det kan sku da ikke være rigtigt, at man skal så meget bøvl igennem, bare for det?

• #16   8. feb 2011 De admins der er herinde kan åbenbart ikke særlig meget.
    Problemet opstår i de interessekonflikt de har.
    Deres opgave er at holde styr på SG.
    Men sletter de en bruger som ellers ville bruge penge på VIP, så har de skåret i SGs profit.
    Det er derfor at de tøver.
    Selv i slemme tilfælde, der bruger de en advarsel.

Kommentér på:
Stjålet profilbillede

Annonce