622 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "stejle tricks!!!!!"
Ny dele skal købes til joggen. Hjælp.
Jeg skal have nye dele hjem til joggen, efter jeg har solgt min senda. Jeg bruger min jog generalt til at lave tricks på. Min Nuværende opsætning: Std cylle tpr varioator Proma udstødning O...
Jeg skal have nye dele hjem til joggen, efter jeg har solgt min senda. Jeg bruger min jog generalt til at lave tricks på. Min Nuværende opsætning: Std cylle tpr varioator Proma udstødning O...
Skrevet af: O'RLY? 7190 scooterCreW D . - 23. mar 2007
Hvilken cylinder for mit behov.. -_-
Jeg skal have nye dele hjem til joggen, efter jeg har solgt min senda. Jeg bruger min jog generalt til at lave tricks på. Min Nuværende opsætning: Std cylle tpr varioator Proma udstødning Og...
Jeg skal have nye dele hjem til joggen, efter jeg har solgt min senda. Jeg bruger min jog generalt til at lave tricks på. Min Nuværende opsætning: Std cylle tpr varioator Proma udstødning Og...
Skrevet af: O'RLY? 7190 scooterCreW D . - 23. mar 2007
Spar penge på din forsikring
jul 2006
Følger: 145 Følgere: 145 Scootere: 5 Emner: 339 Svar: 1.660
jul 2010
Følger: 26 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 247 Svar: 1.615
vis det altså er hvor dan man stejler på en std/lovlig knallert du mener ?
nov 2009
Følger: 26 Følgere: 31 Scootere: 8 Emner: 107 Svar: 950
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Scootere: 8 Emner: 143 Svar: 179
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 887
Træk bagbremsen og træk bagover i din scooter - så stejler den.
Snakker vi om at lave wheelies / køre på baghjul, er det en helt anden teknik man bruger...
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Scootere: 8 Emner: 143 Svar: 179
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 186
Du skal bare give gas og trække den op.. Men jeg tror ikke ligefrem der er nogle tricks til det.. Bare øv dig:D
Hav altid benene på trinbrættet når du starter, hvis du så kommer ud af ballance når du har kørt lidt, tager du bare og flytter på dem:)
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 186
Det er nemmest at finde ud af hvor langt den skal op ved at køre langsomt når du øver, når du så bliver god nok, skal du gerne kunne holde næsten helt stille, eller nøjes med at køre 1km/t uden at vælte.. Så er den langt nok oppe:)
stejle tricks!!!!!