{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

SSM Går ud.. {{forumTopicSubject}}

Hej SG!
Har en SSM, og har efterhånden brugt noget tid på den... smiley
Har lige fået strøm til at virke på den. (der skulle et batteri til... selvom den kørte fint uden førhen..)
Nu da strømen virker gnister den også, ergo kan den starte. Men når den starter kører den ca. 10 meter og går derefter ud. Der er helt ny cylender på og krumtap, (Man skal holde hånden for kaburatoren, før den starter). Håber i kan hjælpe mig, så jeg kan få den klar til kørsel smiley

Vh Alexander B. Viborg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SSM Går ud..
  • #1   22. mar 2011 hvis den ikke kører uden batteri så har du stadig et problem. batteriet giver nu cdi strøm så der er gnist på, men er spændingen ikke helt på toppen får motoren problemer, jeg tror ikke statoren lader på batteriet, der kan være tre problemer enten er statoren gået og ikke laver strøm eller også er forbindelsen mellem stator og stel hoppet fra( ses tit) eller spændingsregulator/ensretter gået,
    mål spændingen på dit batteri der skal være 12v når den er slukket, start den så og mål at det stiger til 13v i tomgang og 14 med lidt gas.
    hvis det ikke stiger så har du ovenstående problemer. hvis dit batteri ikke bliver ladet kan den aligevel køre fint på batteri intil spændingen falder langt under 12v, når den gør det begynder den ikke at kunne tage gassen og til sidst kun tomgang og senere slet ikke starte, tjek at den lader batteri..


  • #2   22. mar 2011 det med at den går ud kan skyldes at din dyse er for lille, men også hvis batteri spændingen er for lav

  • #3   24. mar 2011 Den starter også uden batteri... Så den gnister også uden nu smiley
    men tror lige jeg skifter dyse! smiley


Kommentér på:
SSM Går ud..

Annonce