Gilera Stalker startproblemer {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min Gilera Stalker har nogle start problemer.
Fjernede skiverne for et par måneder siden. Den ville ikke tage bundgas og bagbremsen var dårlig.
Så tog jeg den ned til Scootergaarden, og de skiftede dysen, rensede kaburatoren og ordnede bagbremsen = 1000 kr.
Så en uge ugen efter, står jeg inde i midtbyen hvor den ikke vil starte. Tænkte, at den var druknet så lod den stå til næste dag. Så prøvede jeg dagen efter, og den startede med det samme, så jeg kørte i skole. Da jeg så fik fri ville den ikke starte igen, så jeg lod den stå i et par timer. Senere virkede den, så jeg kørte direkte ned til scootergaarden med den.
Forklarede problemet og de tog i mod den. I fredags hentede jeg den så og de havde renset kaburatoren, ladt batteriet op og skiftet tændrøret = 500 kr.
Så kørte på arbejde igår, og den virkede fint da jeg skulle hjem igen.
Så i dag står jeg ude på arbejdet hvor den igen ikke ville starte, så jeg blev nød til at trække den hjem.
Er virkelig på bar bund. Har i nogen ideer om hvad der kan være galt?
Mistænker den for at tage for meget benzin når jeg skal starte den, men har jo ikke forstand på det.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 38 Scootere: 4 Emner: 64 Svar: 2.068
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 19 Svar: 71
Har bare ingen ide om hvordan man gær
Har som sagt ikke forstand på det, og kender ikke lige nogen der kan hjælpe.
Det kan ikke være noget med luftfilteret?
mar 2008
jul 2010
mar 2008
jul 2010
Jeg starter altid med kickstarteren og få gange med el start.
Det er jo bare og holde den end bremse inde, trykke på el starten også give den gas.
mar 2008
jul 2010
mar 2008
jul 2010
Havde en kammerat på besøg i dag for at kigge på den.
Den virkede jo så, da han var der, så det var lidt svært for ham.
Men i hvert fald var der alt for lidt Demiraliseret vand i batteriet, så vi hældte mere på også var luftelementet MEGET beskidt, så de skiftede vi også. Nu må vi se om det har hjulpet.
jul 2010
Men kiggede både på tændøret, svømmeren, dysen CDI'en osv. så til sidst så jeg, at vaccum slangen var knækket og næsten ved at falde af, så fik det skiftede. Skal ALDRIG ned til scootergaarden igen, det er lort fra ende til anden det de har lavet på den. De havde knap nok spændt tændrøret, det sad rimelig løst.
Håber/regner virkelig med, at det var det der gjorde, at jeg har haft nogle startproblemer nogle gange.
mar 2008
Det med tændrøret er fin og godt, MEN du skal for fanden passe på med at overspænde det. Hellere for lidt end for meget. Som en håndregel kan du sige ikke mere end hvad du kan hive i fastnøglen med din ringfinger.
jul 2010
Gilera Stalker startproblemer