{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

giantco lambros udstødning {{forumTopicSubject}}

hej. har en totakter scooter som skal have ny udstødning.er der nogen som ved hvad for en som passer lige over på. den fra speedline passer ikke i ophænget og den kan ikke tilpasses i ophænget. og det skal ikke være en skod udstødning fra tsvansen. nogen forslag eller nogen som har erfarninger med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  giantco lambros udstødning
  • #1   28. mar 2011 Giantco er da 4 takter hvis jeg husker rigtigt? Og det er en tsvansen knallert

• #2   28. mar 2011 Giantco laver også 2-t scootere, og så hedder butikken T-Hansen. Det er da ik så svært at skrive.... vel ? smiley

• #3   28. mar 2011 tor

Nu er det jo sådan at Thansen leverer ORIGINAL udstødningerne til din scooter.
    Så hvis du synes udstødninger fra Thansen er noget lort at sætte på din scooter, skulle du nok have overvejet dit valg af scooter en ekstra gang.

• #4   28. mar 2011 jamen.... når jeg nu spør om der er nogen der ved hvad udstødning som ellers passer på den udover den fra thansen.. så besvare man da ikke et spørgsmål med et ??? gik da ud fra at der skulle være nogen som vidste det.. nogen kører da os med større cylinder end andre. så går man vel heller ikke ud og køber en standard udstødning til den.... gør man??? gik da ud fra at det her skulle være danmarks største scootergalleri... har jeg så lige lidt svært at få øje på he he

• #5   28. mar 2011 dennis lambrossen er en totakter. motoren skulle være en kopi af en aprilla motor. men noget skulle os passe fra en jog RR variatoren passer på den. men ved så ikke og pgo udstødning passer over på den. de ligner meget hinanden. men ved ikke lægden på selve udstødningen. men skulle være mærklig hvis kun en thansen udstødning passer på den

• #6   28. mar 2011 gad vide om de der protuna udstødninger er noget værd?? skulle jo gerne være noget der var nogenlunde optimal når man kører rundt med etDR Racing Evolution 70ccm

• #7   28. mar 2011 Hvorfor er det så lige du mener man ikke kan tilpasse et ophæng. ? det er sku da noget af det letteste hvis du bare ved lidt om scooter

• #8   28. mar 2011 team. det er fordi at forrøret har et lille knæk opad. og jeg kan ikke ændre ophænget så meget at jeg kan få det til at passe

• #9   29. mar 2011 team hvis der var mulighed for at jeg kunne fræse hullet op i selve ophænget eller i ophænget på forrøret så vil det ikke være det store problem. men kan ikke lade sig gøre

Kommentér på:
giantco lambros udstødning

Annonce