{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Hvor latterlig kan man være haha! {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal i høre for mindre end 2 måneder siden byttede jeg med min Aprilia Sonic til en CPI supermotard, han fortæller at jeg bare lige skal have den afmeldt ved skattevæsnet, fint. Det gør jeg som sagt, og jeg har fået alle mulige kopier fra ham jeg handlede med, da jeg kommer til skattevæsenet da jeg skal have den afmeldt den fra ham, finder jeg ud af at den ikke engang står i hans navn. Og så fortæller jeg ham at han skal give mig de originale papirer før jeg kan afmelde den, ellers kan jeg ikke indregistrere den i mit navn. Det gider han åbenbart ikke at lytte til så han begynder og skrive at det ikke hans problem lige pludselig, og fortæller ham jeg gerne vil bytte tilbage. Da der ikke engang var nogen nøgle med til den, ingen nummerplade da den er før 07 skal den have plader med, men det havde den ikke. Han havde lovet mig olie pumpen virkede, og at jeg KUN skulle sige til skattevæsenet at den skulle afmeldes. Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Så nu har han bare blokeret mig, hvordan kan mennesker være sådan nu til dags? Han fik en totalt flot og helt clean motor i den handel vi lavede, som jeg har brugt for lidt over 13kilo på. Og så brænder han mig af på den måde, og det fadneme latterligt at jeg ikke kan få den byttet til bage efter under 10 dage hvor at jeg ikke kunne få den omregistreret, så nu står jeg med en scooter som jeg hverken kan køre på, da hvis jeg kører ind i nogen dækker intet og den ryger videre til ham der rigtig har knallereten.
Her er navnet til ham som efter min mening er en bedrager!
T.C.M.. SFX .
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=208040
- Håber fandeme i derude passer på når i bytter jeres scooter. Tjek hele lortet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor latterlig kan man være haha!
Kommentér på:
Hvor latterlig kan man være haha!

Annonce