Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplader...
  • #1   19. mar 2004 Og er det rigtigt at man skal til syn med sin scooter

• #2   19. mar 2004 Det er desværre alle knallert 30 og scooter 30... smiley Du skal nok på gården for at hente din nummer plade.. Og de sætter den på for dig, så det vil nok være dumt at ha en tunet scoot der!

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 27
    #3   19. mar 2004 Hvornår bliver det indført??

• #4   19. mar 2004 ja for helvede ! smiley .. men hvornår træder det i kraft ?

• #5   19. mar 2004 Det træder i kraft om ca et år!!

• #6   19. mar 2004 okay ... smiley

• #7   19. mar 2004 sådan noget fucking pis...fuck politikere og fuck panserne

• #8   19. mar 2004 Hva med syn...er set rigtigt det bliver hver 3. måned...

• #9   19. mar 2004 hmm... det er kun et forslag... det er ik vedtaget endnu... og for det andet... så bare byt nummerplade med jeres venner så når politiet møder op hjemme hos jeres ven "fordi i har kørt fra dem... smiley "så siger han bare at politiet har lavet en fejl for hans scooter har stået derude i 4 dage og den ser slet ikke ud som han siger..... osv. osv.... easy

• #10   19. mar 2004 hmm...ok...håber ikke det bliver vedtaget :s

• #11   19. mar 2004 Tag den dog med RO... Den tid den sorg... Som michael G siger: Det er slet ikk sikkert at det kommer det med pladerne... De politikere kommer sgu med så mange forslag og hvis en 30'er skal synes er det sikkert bare 1 gang om året hvis det altså kommer

• #12   19. mar 2004 det er kun et lov forslag indtil vider og det bliver med garanti også vedtaget fordi at Danmark er et lorte land.jeg er selv gammel nok til at kører bil og har også bil men har også scooter og min mening er at det er totalt hjerne lamt at der skal nr plade på en knallert alt deres pis om at vi kører for stærkt det er sku da klart hvem gider kører 30kmt hvis vi skal have plade på må de sætte farten op på knallert mindst til 60kmt og hvis de vil til at kunne tage vores knallert første gang de snupper os så skal de bare se løjer så har vi intet at miste så er det bare at gi den gas og prøve at køre fra dem med en masse døds fald til følge

• #13   19. mar 2004 ahh lad os nu se om det bliver til noget......det gør det jo nok ikk for de har jo sagt det engang før og der blev det fanme ikk til noget!!!!!!!!!!

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jul 2003

#14   19. mar 2004 Hvorfor fanden har i så meget imod politiet?? de gør sqda bare ders arbejde.. jeg ved godt at jeg selv hader dem til tider, når de tager mig, men de gør deres arbejde, og uden dem, så var Danmark VIRKELIG et lorte land, men de holder sq lidt ro og orden, og det skal vi ha, ellers ville alle jo bare køre som SINDSYGE!!!

• #15   20. mar 2004 ja de skulle!! de er jo faktsik også bygget til at kører 80km/t men så da de kom til danmark skal der bare en masse begrænsninger i når de kører de der 30 km/t forurener de også dobbelt så meget som når de kører 80

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jul 2003

#16   20. mar 2004 Min kørte sqda ikk 80 uden begrænsningerne..

-Bart

• #17   20. mar 2004 Så blir det jo et registreret køretøj... Får man så ikk tunet igen...?? Er det ikk sådan med 45...???

Kommentér på:
Nummerplader...

Annonce