{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Gaskabel ryger ud af kabu {{forumTopicSubject}}

Hej sg'er
Jeg har et problem med min puch maxi P1, gaskablet ryger hele tiden ud af karburatoren, jeg kan sætte gaskablet ned i kabuen igen, og give fint gas osv.. Men så ryger det ud igen og så må jeg til at "fiske / grave" med gaskablet ned i kabuen igen, Indtil jeg får "bid", så kan jeg give gas igen. Og så ryger det self ud og sådan kan jeg blive ved

Er det noget jeg skal skruge på, på kabuen for at få kablet til at blive eller?

I må hjælpe mig ;), jeg er nemlig ret ny på knallerter, så ved ikke så meget om det, men det er godt nok irreterende at det hele tiden ryger ud, og ikke bare bliver i kabuen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaskabel ryger ud af kabu
  • #1   13. apr 2011 Stram kablet så det sidder knap så løst der er sikkert også en masse "slør" i gasgrebet altså et stykke hvor det ikke tager ved smiley

• #2   13. apr 2011 Det er helt nyt gaskabel, så det er ikke rigtigt sat til håndtaget endnu. Jeg hiver bare i kablet

Grunden til det er nyt, er at jeg endag var på vej til skole og så faldt kablet ud af kabuen, så troede jeg det var i stykker, så købte et nyt

Men jeg skal lige være helt sikker, det er ikke noget som skal skruges på eller? Er det bare at plokke kablet ned i kabuen til det tager fat, som jeg har prøvet?

Men nu du siger det der med slør, så ja, når kablet er sat til håndtaget, så kan jeg ikke give gas oppe fra håndtaget i starten, og helder ikke fuld gas, kun sådan i midten

Og tak for svaret indtil vidre smiley

• #3   13. apr 2011 Du skal skille din top af for at få kablet i og så få det strammet du kan som regel dreje låget på karbu så bøjningen bliver længere og det hele strammes smiley

• #4   13. apr 2011 Jeg skal lige være helt sikker smiley

Jeg skal skruge toppen af kabuen af, putte gaskablet ned i og self sætte de fast, og så skulle den være der? :D?

• #5   13. apr 2011 Det er lidt mere kompliceret end det har du aldrig før skildt en karburator af ?:D

Kommentér på:
Gaskabel ryger ud af kabu

Annonce